Har du vært på kurs?
Her kan dere diskutere om kurs dere har vært på eller har lyst til å gå på. PS. Er du annonsør? Det er ikke mulig å legge inn reklame her, men kontakt oss om du vil annonsere.
babysvømming og allergi og astma
21:36 6.08.2007
Venninnen min sier at barn som er arvelig disponert for astma og allergi ikke bør delta i babysvømming? Er det noen som vet noe om dette? Hun har hørt det fra noen som har hørt det fra noen. Men jeg ville tenke at babysvømming var bare bra, så nå ble bildet mitt av det litt ødelagt. Har dere hørt noe om dette?
Har hørt at klordunsten i basseng kan være astma og allergi fremkallende. Det er derfor lurt at det er god utlufting i basseng der det drives babysvømming. Her jeg bor er babysvømmingen i ett eget "lukket rom" eller bak glassvegger fra resten av bassenget, da det er i varmebassenget det fåregår. Og jeg tror ikke det er serlig god lufting..så jeg tror ikke jeg tør å ta med den lille på babysvømming der.
Det er sikkert ikke farlig hvis det bare er noen ganger,men babysvømming er vel gjærne over flere kvelder i en periode og da blir de jo utsatt for klordunst over litt lengere tid.. Har selv allergi og det er nok sikkert større sjangse for at babyen får det da det er arvelig i tilegg..= /