Blir du skuffet og lei deg over ting du vanligvis ville ha taklet greit? Blir du rørt over tilsynelatende høyst hverdagslige ting? Får du opp masse triste tanker om ting som ligger langt tilbake i tid? Fylles øynene av tårer fordi din mor ringer for å høre om du har det greit? Du er ikke alene! I vår nye debatt kan dere diskutere alle de vanskelige humørsvingningene, blåse ut frustrasjoner, søke trøst og støtte, flire av hverandres pussigheter eller rett og slett få bekreftelse på at du ikke er den eneste som er proppfull av uberegnelige hormoner.
Alt kjæresten min gjør irriterer meg:(
17:17 13.08.2007
Jeg blir så fort irritert på han og det er bare småting, men jeg ser på han at jeg sårer ham. Får så skyldfølelse, men klarer heller ikke og slutte å irritere meg:/
Jeg skammer meg egentlig, for jeg har kritisert ham mye i det siste, ikke hver gang uten grunn så klart men mer enn nødvending.. Klarer ikke å si ifra på en ordentlig moden måte.
Nå er han 180 mil unna og jeg savner ham så mye.. Herregud disse hormonene kan umulig være sunne!!!!!!!!!
Anonym
Sv: Alt kjæresten min gjør irriterer meg:(
08:54 14.08.2007
Husker at jeg også følte det sånn. Husker ikke om det var mens jeg var gravid eller etterpå.... kanskje begge deler. Jeg elsker han over alt, og vet at han er den rette for meg. Men en periode var jeg bare så irritert ovet ALT. Følte nesten at jeg hatet han innimellom. Orket bare ikke å ha han i nærheten. Ville ikke at han skulle ta på meg i hele tatt... Heldigvis er det ikke sånn lenger nå :) Så det går nok over for deg også! Prøv å forklar han at det ikke alltid er han som har gjort noe galt. Men at du overreagerer, og ikke har helt kontroll over hormonene. Vet ikke om det er noen menn som helt klarer å forstå dette da men.... Husk å fortellell hvor glad du er i han, og at du savner han. (det gjør du sikkert). Og gi han komplementer når han gjør noe bra! Menn trenger litt skryt...! Håper forholdet deres tåler litt hormonsvingninger. Det må vel de fleste igjennom.... Slitsomt, men sånn er det bare
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem