GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Godord til mor

Her kan du skrive en liten hyllest til akkurat din mor, og så sende henne linken etterpå hvis du har lyst til å dele den med henne også:-)
Man kan aldri få nok ros!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hvert bleieskift er blitt et mareritt. Spesielt siste stellet for kvelden
13:16 14.08.2007
Hun blir helt hysterisk når jeg legger henne ned på stellebordet. Gråter så hun ikke får puste. Hun vil absolutt sitte.
Ikke noe galt med ørene heller for hun ligger helt fint i sengen.

Prøver å gi henne ting som hun kan få putle på med, og noen ganger funker det. Men som oftest så slenger hun det vegg i mellom.

So what to do????
mamma til mariell
Sv: Hvert bleieskift er blitt et mareritt. Spesielt siste stellet for kvelden
13:19 14.08.2007
Oi da. Ikke noe morsomt. Her er stellestunden enda vårt fristed dersom hun er grinete. På stellebordet uten bleie er hun alltid bli.
Hvor gammel er hun? (hun heter foresten det samme som meg, og jeg var vist også slik. Kanskje det ligger i navnet?)
Ellie *Fikk tulle 06.01.07*
13:23 14.08.2007
He he... Kanskje det er navnet som er problemet ja =0)

Hun er 11 mnd.
Har som oftest klart å distrahere henne før, men etter at hun klarte å sette seg opp selv så har det blitt helt forferdelig.
mamma til mariell
13:26 14.08.2007
Hmm. Kanskje på tide med up and go da?
13:40 14.08.2007
Ja er vel på tide, men hun må jo likevel ligge når jeg skal vaske henne etter bæsjebleiene da......

Og dette er en stor bæsjer! 2-4 ganger om dagen =0(
mamma til mariell
14:17 14.08.2007
Snuppa mi står når jeg vasker henne også. Hun er 7 mnd. Jeg vasker henne alltid i vasken under rennende vann, og da endten står hun eller sitter på knærne. Har du prøvd det? Knepp sammen en av skrittknappene på bodyen over den ene skuldra så slipper du å holde oppe klærne.
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------