GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Godord til mor

Her kan du skrive en liten hyllest til akkurat din mor, og så sende henne linken etterpå hvis du har lyst til å dele den med henne også:-)
Man kan aldri få nok ros!
Vennlig hilsen jordmor Siri
har dere gitt opp å bytte forum?
16:43 14.08.2007
er jo ingen her jo,

er alle tilbake på småtroll?
ღSjigaღ
Sv: har dere gitt opp å bytte forum?
16:47 14.08.2007
eg er her :):)
Mamman til J&J
16:50 14.08.2007
så bra. jeg var nettopp og forsøkte å få flere inn hit.
ღSjigaღ
16:52 14.08.2007
vi får lage litt liv da, vettu! :):)
ka du gjør?
Mamman til J&J
16:54 14.08.2007
akkurat nå sitter jeg her.
;p
ღSjigaღ
16:57 14.08.2007
ja, eg å.. mini ligg å rulle rundt meg her, å flire opp til meg. han er så fornøyd med å endelig kunne bevege seg litt mer.. :):)
Mamman til J&J
17:00 14.08.2007
jeg skal vekke lille fis nå og da får jeg ikke sittet her noe lenger. han er aktiv.
ღSjigaღ
17:13 14.08.2007
Neida jeg er her, jeg har bare vært avlogget en stund.
Det blir nok flere og flere etterhvert skal du se. :-)
Ellie *Fikk tulle 06.01.07*
17:15 14.08.2007
Jeg er her, men så lenge dukken er våken så blir det av og på når jeg har tid..
Og i dag har jeg vasket hele huset samtidig. Litt småsliten nå!
dukkemamma
17:18 14.08.2007
Oi. Så flink du er! Jeg har akkurat vært ute på handletur nå. Kjøpte meg en ny digital badevekt for å feire at jeg har funnet et kosthold som fungerer. Ned 1,5 kilo på 6 dager, etter å ha stått stille (ok, gått bittelitt opp) de siste 4 mnd. Snuppa er 7 mnd, og jeg har enda noen kilo igjen. Dæven som de sitter!!! MEN, nå er de altså på vei av.
Jeg JUBLER og gleder meg til å shoppe nye bukser etterhvert!!!
17:41 14.08.2007
JEg er -4 kg fra startvekten jeg, og jeg må innrømme at jeg er kjempestolt. Kanskje spesielt fordi jeg ikke trengte å jobbe for det. Men hadde jo noen kilo til overs før da, så nå er jeg nesten "normal" hehe...

Bukser ja... Noen anbefalinger? Jeg jakter på nye, men vet liksom ikke hvilke jeg skal satse på. Synes vero moda/only sitter så rart på meg, de er passe i rumpe og lår med aaalt for store rundt magen.
dukkemamma
17:47 14.08.2007
Jeg er heeelt motsatt. De blir passe rundt magen, men ALLLT for store over rumpe og lår. I en større størrelse riktignok. Nå måtte jeg krype til korset og kjøpe 40 og 42 (grøss). SNART! Snart, skal jeg være tilbake i 38. Trives best dær. Aner ikke helt hvilke bukser jeg kommer å velge. Får se når den tid kommer. :-)
Nina76 med spire nr 4!
19:35 14.08.2007
Jeg har det som Nina. Trang over magen, men vid ellers. Og utrolig mange av buksene på H&M er for korte i beina. :-(
20:34 14.08.2007
Jeg kommer nok til å være båder her og der,men jeg vet ikke hvor mye jeg kommer til å være på dib fremover,men kommer som sagt til å prøve å være på begge steder.
mamma til en stor og en liten
20:40 14.08.2007
hei

er påflereforum jeg å men håper vi får i gang her skikkelig slik at de som har lyst til å kunne spørre om ting eller skravle uten inblanning fraa anonyme har et sted å være hvor vi har såttiser på ca samme alder.

men er på småtroll å. men kansje dette vil hjelpe til slik at ikke anonymknappen blir så festlig å missbruke inne på småtroll om folk flytter hit over en del også. kan jo drømme litt hvertfall.
ღSjigaღ
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------