GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Godord til mor

Her kan du skrive en liten hyllest til akkurat din mor, og så sende henne linken etterpå hvis du har lyst til å dele den med henne også:-)
Man kan aldri få nok ros!
Vennlig hilsen jordmor Siri
jeg har begynt å trene i dag, nå skal bagen vegg og strammes opp.
17:33 14.08.2007
og tar gjærne med resten v kroppen. andre som jobber med formen.
ღSjigaღ
Sv: jeg har begynt å trene i dag, nå skal bagen vegg og strammes opp.
17:55 14.08.2007
magen skal vekk skulle det stå.
ღSjigaღ
18:59 14.08.2007
ja, går på diett og tar sit-ups... gått ned 20 kilo siden fødsel , 7 månder siden.( hadde myyyyyye å gå på da!!!)
witchofthenorth
19:02 14.08.2007
har mye å gå på jeg å, og nå vil jeg ha det bort, vil ikke ha en sommer til og føle meg jævlig. nei jeg vet jeg kan se bedre ut jeg må bare jobbe for det.
ღSjigaღ
19:07 14.08.2007
dette er den første sommeren på 4 år hvor jeg ikke har følt meg helt jævlig!Var så utrolig deilig!!
Du kommer til å klare¨få det bort!!! BAre ikke ta for hardt i med en gang!!! Og GLED deg til resultatet!!!
witchofthenorth
19:39 14.08.2007
Jeg. Jeg har begyndt på south beach. Det er på en måte en lightversom av Ketolyse. Jeg kan ikke ta hele siden jeg ammer enda, men litt skal bort hver uke. Nå har jeg gått ned 1,5 kg på en liten uke.
Herlig. Det har sittet så innmari godt fast i det siste.
Feiret med å kjøpe ny badevekt i dag.
Ellie *Fikk tulle 06.01.07*
13:53 15.08.2007
jeg å vil slanke meg, men jeg har ikke nok kraft i meg til å ikke spise søtsaker, så jeg skulle ha hadd et spark bak, hva bruker du som ikke virker inn på amminga?? Alle råd tas i mot med takk.
mamma til Kasper og Andrea
14:06 15.08.2007
Jeg rett og slett bare kutter ut snop og søtsaker, poteter, ris, brød og pasta. Da går jeg ned litt og litt, men jeg får i meg alt jeg skal av næringsstoffer, og minker ikke melka. Det som er viktig for meg er at jeg spiser meg mett til alle måltidene. Man skal per definisjon ikke slanke seg, men å gå over til et sunnere kosthold er fullt lovlig.
Er babyen vesentlig mindre enn 6 mnd og du fullammer ville jeg vært forsiktig.
Ellie *Fikk tulle 06.01.07*
14:31 15.08.2007
takk for svar , snuppa er over 6 mnd og hun full ammes ikke, men hvordan skal få til å kutte ut poteter,brød og pasta, snopp og søtsaker nei jeg gir nesten opp, skjerper meg hver morgen jeg og på kvelden kommer gubben hjem og vil ha noe snopp, han vil ikke hjelpe meg med dette sier bare at han må da få lov til ¨å kose seg,
mamma til Kasper og Andrea
20:12 15.08.2007
kjenner meg igjenn i dette godte suget, derfor har jeg begynt å trene hvertfall.spise sunt og variert. snopen kjemperjeg mot. men er ikke helt der. men i sommer holdt jeg meg faktisk 6 uker unna snop. men så gikk det ikke lenger når jeg så gubben gnaske godsaker. men jeg skal klare det. og jeg tenkte at jeg skulle be gubben som man gjør med røykere om å gå ut om han skal spise slikt. for det skader meg på den måten at jeg ikke klarer å holde meg unna, selv omjeg vil. er ikke sterk nok. så han skal få kose seg ute. han har ikke vondt av å trappe ned hanheller.

hihi, hanhar sakt ja til dette. men vi får se hvordan det går.
ღSjigaღ
20:30 15.08.2007
Jupp, jeg har startet et nytt og bedre liv etter ferien og skal ha vekk de 10 kg som sitter igjen etter svangerskapet. Jeg ammer fortsatt en del, så noen slankekur blir det ikke snakk om så jeg får ta det på langen. Har begynt å trene og spise bedre, så jeg håper resultatene kommer etterhvert. Har lyst til å komme ned i startvekt før vi begynner på nummer 2. Det er en god motivasjonsfaktor det:)
Bellen&Knøttet
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------