Her kan du skrive en liten hyllest til akkurat din mor, og så sende henne linken etterpå hvis du har lyst til å dele den med henne også:-)
Man kan aldri få nok ros!
Vennlig hilsen jordmor Siri
da var minsten i seng.
20:04 14.08.2007
og jeg kan slappe av. gruer meg til natta for han har begynt å tulle slik om natta. noe han ikke har gjort før. jeg har jo vært vant med å få sove hele natta og når jeg nå blir holdt våken er ikke det så deilig.
noen som har noen tips til hvordan lillegutt skal slutte å vokne etter sutten, eller finne ut at han skal reise seg i senga ele tiden om natten.
Ja det skulle jeg likt å vite. Det er et problem her også. Hun våknet leeeenge va 5-10 ganger daglig. Så tok vi nattavvenning, og da ble det MYE bedre. Nå våkner hun en gang eller to.
Problemet er at hun ofte kan være våken en god stund før hun sovner igjen. Med mindre hun får pupp da. Da sovner hun greit ganske med en gang. Etter få slurker. Hun er jo ikke akkurat sulten.
ammer ikke lenger jeg da.
men denne bråkinga hans om natta er slitsom fra å ha en som sov fra 18.30 til 6-7.30 til å måtte opp 10 -20 ganger om natta. off. jeg var bortskjemt og nøt det, nå er det ikke slik. kansje jeg skal venne ha helt av med sutten? det blirvel skikkelig vræling en periode, nei jeg klarer ikke være så "slem". selv om jeg tror at vi kan ta den bort på dagsovingen nå, for han har sovnet flere ganger bare med bamsen sin.
men jeg har god tid jeg. skulle bare ønske at vi fikk sve nettene igjenn.