GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Godord til mor

Her kan du skrive en liten hyllest til akkurat din mor, og så sende henne linken etterpå hvis du har lyst til å dele den med henne også:-)
Man kan aldri få nok ros!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hva i allverden er det hun tuller med?!?
08:06 16.08.2007

Har hatt det så fabelaktig i over en mnd med soving natta igjennom, og verdens blideste unge generelt. Nå har hun plutselig fått over seg noen innmarig teite "fører" og jeg aaner ikke hva jeg skal gjøre!

Når folk kommer på besøk eller vi drar på besøk kan hun først smile og være blid, men som lyn fra klar himmel setter hun igang å HYLGRINE..

Her er det ikke snakk om til fremmedfolk heller, men tante og besteforeldrene!! Samme hvem det er. Og det går ikke øyeblikkelig over om jeg tar henne heller. Gråter så sårt som om noen har gjort henne noe.. (for ikke å snakke om den skikkelige sure underleppa som forvarsel på det hele)

Hun har vært forkjølet og tett i en uke nå, men grininga starta før dette. Hun har også begynt å tulle med leggerutinene de siste dagene, og i natt har jeg vært oppe 2 ganger plutselig! Begynt å bytte fra HA1 til vanlin NAN i går...

Hva i alle dager kan det være, og hva skal jeg gjøre? Hun er klistra til meg 24/7 og griner hvis det er andre enn meg og pappan som er der, da er hun FANTASTISK blid å ha med å gjøre.

Tullmus sier jeg bare ! :)
Monstermammaen Helene & Sarah
Sv: Hva i allverden er det hun tuller med?!?
08:08 16.08.2007
snart 3,5mnd
Monstermammaen Helene & Sarah
Sv: Hva i allverden er det hun tuller med?!?
17:25 16.08.2007
Hehe, trøst deg med at det blir værre. Eller, det er kanskje ingen trøst?
Nei over til det litt mer seriøse. Jeg tror dette er en periode som alle bare må igjennom, og som muligens er en forsmak på seperasjonsangsten som gjerne kommer etterhvert. Snuppa mi ble slik hun ogsa da hun var ca 4 mnd, og det har ikke begyndt å roe seg før nå som hun er 7 mnd. Men det er ikke alle hun reagerer på. Farmor er SKUMMEL (ja hun blir rett og slett redd). Rare greier...
Ellie *Fikk tulle 06.01.07*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------