GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Godord til mor

Her kan du skrive en liten hyllest til akkurat din mor, og så sende henne linken etterpå hvis du har lyst til å dele den med henne også:-)
Man kan aldri få nok ros!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Dere som sliter med motivasjonen til slanking!!!!
17:38 16.08.2007
Jeg har slitt med det samme i maaange år, men nå har jeg funnet noe som funker. Du kan faktisk enkelt og greit sjekke om kuren funker ved å dyppe en type PH-pinne i urinen din. Blir det utslag så betyr det at du brenner av overskuddsfettet. HERLIG!
Det er SÅ motiverende å tenke på disse små stixene som hele tiden viser meg om jeg er på riktig vei.

De heter Keto-stix og koster ca 50 kr for 50 stk på apoteket.
De er oprinnelig ment for at diabetikere skal kunne sjekke insulinbehovet sitt. LØP Å KJØP!

Det gjelder å spise så lite karbohydrater som mulig for å få utslag. Helst ikke mer enn 15 gram kbh( karbohydrater) per dag.
Fett er lov å spise.
NB: Det er ikke slik at des mørkere utslag des mer forbrenner du.
Her skiller man bare på utslag eller ikke utslag.
Så lenge det er utslag så forbrenner du av overskuddsfettet.
Ellie *Fikk tulle 06.01.07*
Sv: Dere som sliter med motivasjonen til slanking!!!!
12:08 17.08.2007
Minner bare om at ketolysekurer og slikt frarådes når en ammer... ikke ment som en frekk kommentar altså. Men det er mange som ikke vet at lavkarbo-dietter ikke er forenelig med amming.
ka-ping
23:36 17.08.2007
Jeg ammer enda, men går ikke på ketolysekuren heller.
Det positive er at ammingen gir meg drahjelp, så jeg går ned selv uten å slanke meg. Jeg bare kutter snop, potet, brød, ris og pasta. :-)
13:36 18.08.2007
Kan man erstatte brød med knekkebrød, eller blir det ikke noe utslag da? Takk for tipset forresten!
snupilure og lillegutt:-)
11:47 19.08.2007
Nei knekkebrød er det også masse karbohydrater i.
Poenget er å fjerne sukker og melprodukter.
20:18 20.08.2007
Det er jo det jeg mener... å fjerne alle karbohydrater fra kosten mens en ammer er ikke anbefalt.

Selvsagt flott at du går ned i vekt :) Og ikke minst at du har funnet en motivasjon som fungerer. Jeg ville bare opplyse om noe mange ikke er klar over - nemlig at å kutte all karbohydrater fra kostholdet ikke er fordelaktig under amming.
ka-ping
21:45 20.08.2007
Ketolyse fjerner nesten alle, jeg fjerner noen.
Spiser masse andre ting med karbohydrater i.
Men den totale mengden går ned.
Nina76 med 4 avleggere
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------