Her kan du skrive en liten hyllest til akkurat din mor, og så sende henne linken etterpå hvis du har lyst til å dele den med henne også:-)
Man kan aldri få nok ros!
Vennlig hilsen jordmor Siri
I dag
18:56 16.08.2007
var jeg hos legen med gullgutten min.Han har litt øreproblemer,så det var bare for å sjekke opp.
Samtidig snakket jeg med henne om å fjerne spiralen,når jeg har time hos henne på tirsdag.Har jo tenkt en del på hva hun vil si pga blodprosent og jernlager,men hun sa at det var helt greit,men da måtte hun gi meg jernsprøyter.Greit for meg det.Så fra tirsdag blir jeg en prøver igjen. Gleder meg noe enormt.
Mulig jeg har misforstått totalt, men det virker som om denne prövetida er litt fin på en måte... forventninger, spenning, ha masse sex for å bli gravide... hehe... föler meg litt snytt for det der egentlig...
Ja,prøvetiden er fin den pga spenningen om hvor fort eller sent spiren kommer til å sitte.Forventinger om hvordan det vil bli å gravid igjen og hvordan det kommer til å bli å ha en liten til i huset.
Jeg og gubben planla barn sammen, etter jeg var ferdig med utdannelsen. Etter planen skulle det bli ca 2006/2007. Så ble jeg plutselig så dårlig etter sommerferien 2003, og det viste seg at det ikke bare var brun hud og svenskesnop som ble med hjem fra ferieturen... men ei lita spire også. Ikke helt planlagt altså... men både ønsket og elsket selvsagt :) Eldstejenta kom i april 2004.
På nyåret 2006 begynte vi å tenke på at det kunne være greit å prøve på et søsken til Lilletrollet. Tok ut spiralen i månedsskiftet mars/april. I mai ble jeg skikkelig dårlig, kvalm, svimmel, hodepine. Ble litt bekymret egentlig, var jo i full jobb og hadde ikke helt tid til å bli sykmeldt. Helt til det gikk opp for meg at det kanskje kunne være graviditet... Vi rakk ikke å prøve i det hele tatt - ingen av oss trodde jo det skulle gå 3 uker fra legebesøk til graviditet! Vi hadde liksom tenkt å bruke sommeren på prøving, og bli gravide utover høsten... Men Minimais holdt seg inne til akkurat over nyåret, og ble født noen få dager ut i 2007
Så her sitter jeg da, som tobarnsmor: Ingen prøveperioder, men plutseliggravid to ganger. Og ikke misforstå - selvsagt er jeg overlykkelig for å ha blitt velsignet med to så fantastisk flotte jenter!!!
Første var ikke planlagt her heller,men elsket over alt på denne jord.
Andre mann hos deg var jo planlagt og dere hadde jo begynt prøvingen,men gikk bare litt fort.Faktisk håper jeg at det går like fort for meg denne gangen,som det gjorde for deg.Vil gjerne ha en liten til jeg,nåååååå.