GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Aust-Agder

interesse for bim-treff lørdag 25 august???
11:07 18.08.2007
Heisann... Nå er det vel jamme på tide med treff igjen, altfor lenge siden sist :)

Siden jeg ikke er superkjent i arendal så kan vel noen komme med tips om hvor vi kan ha det - hadde vært koselig med annen plass enn peppes hver gang da...
:)
sol og varme
Sv: interesse for bim-treff lørdag 25 august???
22:56 20.08.2007
jeg er med på nytt treff den 25 aug. hadde vært koselig. vi kunne jo gått på egon......der har de mye god mat......(vært der ofte i sommer hihi)
TheRose*230907*HØYGRAVID <3
18:04 21.08.2007
heisann :) endelig noen som svarer... :)
jeg drar gjerne på egon, visste ikke de hadde det i arendal... hvis det ikke blir flere vil du fortsatt dra da, jeg er uansett klar for litt go' mat :)
sol og varme
21:29 21.08.2007
det kan jeg uansett vettu. hehe:D
god mat og god dessert hehe:P
håper flere henger seg på også da......
14:28 24.08.2007
jaja ser ut som det blirbare oss to "sol og varme" hehe. men men vi kan kose oss med god mat fordet vi hehe:P
16:45 24.08.2007
:) itt'no problem.... maten går vel alltids ned, og i denne varmen så kunne det jo alltids passet med litt bananasplit også :) ses imorgen...
ps...er det bare meg som smelter i varmen, har slokna 2 ggr på sofa'n i dag jeg...helt skutt... -vel, sånn går det med gutter i magen... hehe
sol og varme
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------