Blir du skuffet og lei deg over ting du vanligvis ville ha taklet greit? Blir du rørt over tilsynelatende høyst hverdagslige ting? Får du opp masse triste tanker om ting som ligger langt tilbake i tid? Fylles øynene av tårer fordi din mor ringer for å høre om du har det greit? Du er ikke alene! I vår nye debatt kan dere diskutere alle de vanskelige humørsvingningene, blåse ut frustrasjoner, søke trøst og støtte, flire av hverandres pussigheter eller rett og slett få bekreftelse på at du ikke er den eneste som er proppfull av uberegnelige hormoner.
GRRRRR....jeg blir så utrolig forbanna!!!!
21:15 25.08.2007
Må bare få ut litt damp!!!
Alt sinnet har bare hopet seg opp i løpet av dagen!
Er så forbanna lei av "velmenende" foreldre, svigerforeldre og venner, som mener at de vet bedre enn meg om hvordan jeg har det!
Hvis jeg sier at jeg er litt sliten og lei etter å ha trasket rundt på jobben en hel dag, så får jeg bare beskjed om at jeg må legge meg tidligere!!?!?! Det har vel for faan ingenting med saken og gjøre! Legger meg klokka 23 og står opp klokka 9!! Hallo liksom!!
Og hvis jeg/vi blir spurt om vi har tenkt på navn, og forteller at jeg synes Leander eller Dominic er fint, så får jeg beskjed om at "det er vel ingen som kaller ungen sin Dominic??" eller "Leander?? Ungen er vel ikke noen slyngplante heller!"
I dag var jeg så "uheldig" at jeg sa at det begynner å bli litt fremtungt, og at det sannelig ikke er så lett å være gravid bestandig. Men da sa min gode venninne at jeg skulle være glad at jeg klarte å bli gravid! Vi har ikke slitt med det, og det har heller ikke hun, så hvor den kommentaren kom fra det skal Gud vite!!
Og i kveld skulle sambo (og ikke jeg, for en gangs skyld) lage god middag og vi skulle se en koselig film og bare ha det bra. Men så var jeg så dum at jeg kjøpte et nytt spill til Playstationen som han hadde ønsket seg, så nå har han sittet og spilt det jæ%&"&la, idiotiske spillet i snart 3 timer!!!
Tror jeg skal hente øksa i garasjen for å ta livet av den stupide playstationen en gang for alle, så kanskje det blir fred og ro å få!!
Jeg skjønner hva du mener med akkurat den spille-greia!!!! Er dritirritert på data'en for tida!!!
Jeg er 100% sykemeldt, har vært det lenge, og er det fram til termin (15 okt).....kjeder vettet av meg!!!
Samboeren kommer hjem rundt kl 19 fra jobb, "slår ihjel" 1 time eller 2 med meg, og deretter er det rett på data'en....der sitter han å spiller til etter jeg har lagt meg. dvs hvertfall til klokka er 1 på natta!!! så da våkner jeg av at han legger seg når han er ferdi å spille....
han gjør ekstremt lite inne, hjemme, og engasjerer seg generelt lite egentli!!! er SÅ forbanna!!! så fatter hva du mener!!!
og du hadde rett: nå er jeg også mye lettere til sinns!! :)
hehehe!!! kjenner igjen irritasjonen som river og sliter i kroppen over enhver filleting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Må flire, jeg er så hissig for tida selv. Det går vel over:D
Kjenner jeg får helt angstanfall av å lese dette. Enkelte av oss menn prøver så godt vi bare klarer, men jeg merker også så altfor godt at lunta er kort i svangerskapet og konsekvensene kan være fullstendig overkill føler jeg.
Jeg forstår at svangerskapet er slitsomt og hormonene regjerer, og at våre svake sider blir multiplisert. Jeg synes mennene burde ha all fokus på å hjelpe til, være opmmerksomme og støttende nå, men likefullt generelt utenom svangerskapet. Det handler om forpliktelser, gleden av og lysten til å være noe helt spesielt for sin kjæreste.
Samtidig så kjenner jeg at jeg blir helstressa av dette. :) Dere har min største sympati og respekt, det er ikke det. Det føles bare litt...voldsomt.
Sånn. Håper gutta deres skjerper seg dersom det er grunn til det. Det blir litt av en overgang for dem i småbarnpappa-rollen ellers! :o)
ha ha ha nå føler ihvertfall jeg meg litt bedre=) føler med deg og vet hvordan du har det, gubben min sitter på rumpa døgnet rundt og spiller world of warcraft, vet ikke hvem jeg har lyst til å kvele mest, gubben eller blizzard som selger f,,,skapet