GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

August 2007 Klubben

Her kan du som har termin i august utveksle erfaringer og stille spørsmål til dem som har termin i den samme måneden som deg. Denne klubben vil bli flyttet over til DinBaby om ni måneder, slik at dere da kan fortsette med den samme gjengen og prate videre om dere har lyst.
Jordmortime - optimist =)
09:18 28.08.2007
Da skal jeg snart på jordmortime (om 1,5 timer), en dag før termin.. Vi håper at det hun kan utføre idag gjør underverker og fødsel er igang.. tvi tvi tvi.... =)
maddis23
Sv: Jordmortime - optimist =)
09:28 28.08.2007
Jeg våknet med samme fryd i går:-) Danset ut fra jordmor etter at hun fortalte at jeg hadde 2 cm åpning og var moden! Hun sa at hun skulle tøye litt for å se om noe ble satt i gang, og at jeg skulle gå meg en tur da jeg kom hjem... Og jeg gikk 2 TURER i går, la meg i badekaret, gikk tidlig til sengs og var full av håp! Og nå sitter jeg her og trykker på denne dataen i kjedsomhet UTEN noen baby på armen.. Og jeg er SÅÅÅÅÅÅÅ lei av å vente!! Måtte bare få d ut:-) Får stole på fullmånen og litt hopping i høyet i kveld heller.. Håper fingrene til din jordmor er litt mer effektive! Lykke til:-)
MissiCippi
Sv: Jordmortime - optimist =)
09:55 28.08.2007
Ja, optimist er vel det rette ordet.. =) vi får se, tar alt som det kommer.. fått med meg det med fullmånen, så da sier jeg tvi tvi for oss begge.. =)
Og så får jeg be samboer gjøre jobben sin ikveld her og =)
maddis23
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------