GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Testosteron vs. østrogen

Kvinner spør menn og omvendt. Det kan jo være noen spørsmål man har lyst til å stille til samme art som makkeren uten å bli hudflettet....
Lykke til!
Vennlig hilsen jordmor Siri
oppgitt jeg
22:53 29.08.2007
faren til datteren min på 4,5 år kom hit istad og har tatt DNA test på seg selv og datteren vår.
Det er jo klart at han ikke er faren nå som vi har flyttet fra hverandre og vi har begge funnet oss nye. Bare merkelig at de tankene kom samtidig som den merra han er sammen med kom inn i bildet og begynte å treffe datteren vår...
klarer ikke dere menn å bruke øynene og tenke selv eller??
må dere ha bekreftelse eller en liiiten mulighet til å slippe unna ansvar??

sliten jeg av å ha en sånn far til datteren min som vil ha henne, men ikke være pappa...
ceso
Sv: oppgitt jeg
10:18 2.09.2007
Herregud da menneske, hva med DITT ansvar? Har du gått rundt i 4,5 år og visst at det var usikkert hvem som var faren, uten å gjøre noe med det? I så fall syns jeg det er rimelig UANSVARLIG.

Man får jammen meg ta konsekvensene, når man selv er uansvarlig. Tenkt deg inn i hans situasjon da, å ha blitt lurt i 4,5 år, til å tro at jenta er hans, og så er hun ikke det. Det må være rimelig tøft for en mann å forholde seg til.

Ta deg sammen!
Anonym
22:44 6.09.2007
JEG har aldri hatt et usikkert øyblikk i hele vår datters liv hverken før eller senere!!
Var jomfru da jeg traff han og han var den ENESTE jeg hadde sex med de nesten 5 årene vi var sammen, så kom ikke her!!!!

Det er enten han eller den hellige ånd og SÅ forbanna spesiell er jeg ikke!!!

Så be ikke MEG om å ta meg sammen her!!!!!
Anonym
22:45 6.09.2007
var meg... trykket litt fort og kom på anonym-knappen...
ceso
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------