Her kan du som har termin i august utveksle erfaringer og stille spørsmål til dem som har termin i den samme måneden som deg. Denne klubben vil bli flyttet over til DinBaby om ni måneder, slik at dere da kan fortsette med den samme gjengen og prate videre om dere har lyst.
Jeg er her også ennå. Termin i morgen..........sukk. Kunne den ungen forstå at nå er det på tide å komme seg ut. Prøvd å lokke med både mat, ny seng, fin vogn, snille foreldre, lommepenger!!!!, osv, men ser ikke ut til at det hjelper.
Jeg er også her dessverre, 9 dager over i dag! Vil ikke inn i septemberklubben!!!! Har selv bursdag 1 september og ser ut som kanskje småen peiler seg på den datoen altså..
Satser på i morra jeg da!! Er vel vanligst at det starter på natta og føder om morgenen?
Det jeg gjorde sist...men er vel sikkert ikke noe statistikk på det. Folk rundt meg maser som gale på når denne ungen skal komme. Hadde vært digg å sluppet unna maset ;). Noen som skal på AHUS?
Hei alle sammen
Venter spent på at dere kommer over til Din Baby! Lykke til! Dere kan virkelig glede dere. Sender over litt hormoner og fødsels-støv så dere kommer igang fort!
Jeg er fortsatt her!
Termin i dag, og store vannmengder gikk i går kveld kl 10.
Riene satte i gang kl 01 og dro på føden kl 03.30.
Riene stoppen kl 08 og kl 11 var vi hjemme igjen med beskjed
om å hvile. Venter på at det kan starte igjen, uansett blir jeg
satt igang i morgen pga vannet. Puh!
Kanskje jeg kan forbli på augustklubben med minimal margin
hvis ikke jeg blir liggende til lørdag:o)
Fødestøv for at det skjer 31!!! :-))) Det passer så utrolig bra for meg å føde i morra for da er det pappahelg for storebror. Hjemme igjen til mandag :D.
Minnies baby FØDEKLAR kommer sikkert i natt! Lykke til alle sammen :)))))))))))))))))
Gikk to lange turer i går jeg, men nei da. Bare kynnere i natt, og noen modningsrier på dagen. Magen er så stram her så jeg kjenner ikke mye fra magen, bare bobler liksom. Har dere det sånn dere også?
Jeg kjenner ingen ting jeg..............Har bare en sinnsykt stram mage som kjennes et x antall ganger for liten ut og som strammer seg litt innimellom, men sånn har det vært gjennom hele svangerskapet. Kanskje ungen min kommer ut som tenåring............:)
Hahahaha, tenåring ja!! Har hatt samme greia dette sv.skapet. Sønnen min på 10 år turnet som bare det. Hun her er roligere, men er jo trangt. Magen er spent som et trommeskinn. Blir gøy å se når det skjer!! Det får bli i helga! :-D
Jeg er også igjen i augustklubben.. Åtte dager på overtid, og ingen tegn til fødsel. Skal på overtidsvurdering på tirsdag. Begynner å bli litt lei.....