GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Oppland

BIM TREFF PÅ LENA
18:48 5.09.2007
Vi som var på treff i dag hadde det så koselig sammen at vi vil forsøke igjen på onsdagen. Denne gangen er det da Grillen på Lena som blir stedet. For de som ikke vet hvor dette er så ligger det så å si rett ovenfor gata til Nille og Totens sparebank. Ved en stor parkeringsplass. Umulig og ikke finne frem der.

Til de som har med barn så tror jeg ikke det er noe leker til de små som de kan kose seg med mens vi har lunsj.

Jeg vil i allefall bare få si at jeg syns det var veldig koselig og møte dere idag. Godt og snakke med likesinnede, gubben begynner og bli lei alt babysnakket, hehe

Gry+ lille Nikolai
gry75-med-nikolai-i-magen
Sv: BIM TREFF PÅ LENA
13:06 6.09.2007
jeg synes også d var veldig koslig!!! godt å treffe noen i samme situasjon:) gleder meg til onsdag!!
høstbaby 07
09:46 7.09.2007
hooi ;) har vært på ferie jeg men nå er jeg tilbake å vil gjerne være med på treff... line og marianne??? hehe dere blir med dere å eller?

klem
gladsilje =)
11:58 7.09.2007
Ja jeg vil være med jeg :) Kan jeg haike med noen?? *hint Silje* hihi...

Marianne
Lille persille 1.gang
15:38 7.09.2007
selvfølgelig kan du sitte på marianne :) helt i orden det vet duh :)
gladsilje =)
16:02 7.09.2007
Jeg blir med:-) Nå er jeg snart frisk og rask og på beina igjen.-)))
♡Line Lavendel♡
22:53 10.09.2007
Hei :-) Usikker på om jeg får til å komme på onsdag. Har fått et møte jeg må på klokka ett på Gjøvik...

Men takk for sist til dere jeg møtte i forrige uke, det var trivelig. Prøver å få med meg neste treff :)

Guro
guro_s
23:26 10.09.2007
Hei hei.

Dere toten jenter har ikke lyst til å komme til Gjøvik på ett treff en kveld denne uka da?

♡Line Lavendel♡
18:48 11.09.2007
er d ingen som skal på treff i morra eller?? er da så dårlig respons her...
gladsilje =)
20:46 11.09.2007
hei,

Joda det blir treff i morgen. Jeg og Chess kommer i allefall. kl 12 på grillen. man kan jo ikke unngå og ikke se oss. :O)

gry75-med-nikolai-i-magen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------