GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Sliten etter fødselen, men ikke deppa

Dette forumet er for dere som har opplevd fødselen som en tøff sak, men som ikke er deprimerte, men kanskje heller har posttraumatisk stresslidelse. Såkalt PTSD. Det er ikke alltid like lett å skille på PTSD og en depresjon, så derfor vil det være glidende overganger her. Så ta for all del vel i mot de som sliter -uansett årsak!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Noen som vet?
16:15 6.09.2007
Noen som vet hvor langt tid d normalt skal ta for kroppen å komme seg etter en fødsel?

Fikk ei nydelig datter den 21.08.07.Jeg hadde en ganske dramatisk fødsel (Gikk inn i kramper, pga sv.forgiftning,og måtte ta nødkeisersnitt),og har nå sittet inne sidenl. Psykisk føler jeg meg i fin form,har ikke hatt barselstårer eller noe,men fysisk er jeg i elendig form. Hode vil liksom mer enn kroppen. Er kvalm,liten matlyst,svimmel og litt hodepine. Har prøvd meg på to små turer ut,men begge har endt m at jeg måtte ha fått samboern min til å hente meg. Har holdt på å besvime samtidig som jeg blir skikkeli tørst. Får "dotter" og lyd i ørene mens jeg blir mo i knærne.

Det som er så rart er at jeg selv synes jeg er i "fin" form når jeg er hjemme,litt svimmel i hode,men ellers bra. Begynner å bli utolmodig m å komme meg ut i frisk luft+at jeg vil ut å trille tur:) Synes d er så mange andre nybakte mødre som klarer å farte hit og dit.

Noe som vet hva som er normalt?
Takk på forhånd:)
Marianne_22
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------