Dette forumet er for dere som har opplevd fødselen som en tøff sak, men som ikke er deprimerte, men kanskje heller har posttraumatisk stresslidelse. Såkalt PTSD. Det er ikke alltid like lett å skille på PTSD og en depresjon, så derfor vil det være glidende overganger her. Så ta for all del vel i mot de som sliter -uansett årsak!
Vennlig hilsen jordmor Siri
flaske
18:47 15.09.2007
hei! gutten min er nå tre måneder. Siden han var ca to måneder har vi prøvd å gi flaske med melk je har pumpa. han blir rasende... har prøvd de fleste tutene, men han vil ikke ta. begynte vi for sent med flaska? Hadde vært så deilig å kunne gjøre noe annet en kveld...
Anonym
Sv: flaske
09:58 16.09.2007
Jeg fikk heller aldri sønnen min til å suge av flaske. Måtte vente til han var stor nok til å bruke tutkopp. Men jeg syntes det virka så slitsomt å pumpe, og sterilisere flasker, så jeg brydde meg ikke så mye...
Har du prøvd at noen annen enn deg gir flaske da? Kanskje lettere hvis du ikke er i nærheten, så han liksom ikke har noe valg...
Anonym
Sv: flaske
10:26 16.09.2007
ja, det er slitsomt med all kokinga...får prøve tutekopp når han blir eldre. Bare pappaen elle andre som har prøvd å gi...takk for svar:)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem