GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

September 2007 Klubben

Her kan du som har termin i september utveksle erfaringer og stille spørsmål til dem som har termin i den samme måneden som deg. Denne klubben vil bli flyttet over til DinBaby om ni måneder, slik at dere da kan fortsette med den samme gjengen og prate videre om dere har lyst.
Wea har fått Lillegull
19:15 18.09.2007
Hei alle sammen!
Forrige tirsdag natt startet jeg med rier og på onsdag kveld kl 20.40 kom endelig Lillegull. det ble en lang og slitsom fødsel, men det er glemt nå. Vi kom hjem fra sykehuset på lørdag og dagene flyr med til baby. Jeg har ikke rukket å være her inne inne i det hele tatt.
Det er mye kos med en liten gutt som snur opp ned på livet, men også veldig slitsomt med all usikkerheten. BArseltårene tar meg mer enn jeg hadde drømt om. Man blir jo helt rar i kroppen...

Klem fra lykkelige meg

Skal legge inn bilde etterhvert jeg
Wea m gull
Sv: Wea har fått Lillegull
12:07 19.09.2007
GRATULERER!!!

Vel blåst!! Kos dere masse i tiden som kommer, den går altfor fort!!

Lykke til videre!!
Og rar i kroppen er bare "forbokstaven" på hvordan en føler seg etter fødsel... ihvertfall den første!!

Klemklem!!
fødeklar attpåklatt!!
Sv: Wea har fått Lillegull
22:04 23.09.2007
Gratulerer så masse! Har selv fått vår gutt nå, så vet hvordan du har det ;)
LaMadre
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------