Her kan du komme med hjertesukk over håpløs, eller skryte av god, behandling hos helsepersonell. Det er ikke lov å bruke navn, verken på seg selv, helsepersoner eller aktuelle behandlingssteder. Det strider mot personvern loven. Har du noe du vil ha formidlet videre til de styrende helsemakter, så skriv inn her, så skal vi formidle det videre.
Æ vil vekk fra Bergen helsevesen!!
09:51 20.09.2007
Nu e æ så lei, klare ikke mer... vil ikke mer!
Æ E LEI AV Å BLI GLEMT!!!!
Trudde helsevesenet skulle ta seg litt mer av oss som er førstegans fødene, men nei!! Ikke her i bergen!
det tok meg 8uke å få time til førstegangskontoll å da først i uke 12 vel og merke.
ble henvist til UL, men ditt har jeg ikke fått time for legen klarte ikke sende inn hendvisningen! (ringte i uke 17)
skulle første time til jodmor i dag (uke 18), men ho som hadde gitt meg time der hadde glemt å registrere det på datan, så nu må jeg bare vente vidre for å se når jeg får time til det da!!
Har masse spørsmål jeg vil ha svar på, men ingen som kan svare.
sitter stortsett bare hjemme å griner, føler meg kraftig glemt...
Det skal ikke være sånn...
jeg vil hjem.
Hei hei. vet mange som er i samme situasjon. helse bergen er ikke flinke i det hele tatt når det gjelder å ta vare på gravide. spesiellt førstegangsfødene! Det er en skam! Jeg kan gi deg et tips: Hvis du har råd, så oppsøk volvat medesinske senter i laguneparken. De er kjempe flinke og kan ta deg inn når som helst. Det er litt dyrere der, men det er verdt det! synd at det skal være slik!