GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Lesbisk/homofil

Her kan dere som er av samme kjønn og som skal ha barn/ har barn sammen utveksle erfaringer og sukk og både gi og få gode råd.
Dette er ikke et forum der man skal diskutere det å være lesbisk eller homofil i seg selv.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
hjelp! hva som skjer! mange nye følelser. trenger virkelig at noen leser dette!
19:09 3.10.2007
er gift, har en datter på to år men kan ikke la vær å tenke på en venninne. tror virkelig jeg er forelsket i henne! Har ikke kjent henne så veldig lenge men har litt følelsen at hun føler det samme. men tør ikke tenke tanken og kan ikke snakke med noen om det. elsker virkelig mannen min men vi er nok mest venner. sexen er kjedelig og lite av, jeg føler for å ha sex men bare ikke med han. har vært alene med jenten min i to uker nå (mann jobb) og selvom det har vært slitsomt har jeg ikke savnet han i det hele tatt.. blir så lei meg, vil jo være sammen med han! men er ikke forelsket lengre.. noen som har opplevd noe liknende, å gå fra hetro (m barn) til homo? og hva skal jeg gjøre ang venninnen min? vet ikke om jeg tør snakke med henne..trenger virkelig hjelp her. dette er ikke første gang jeg har opplevd noe slikt.. har aldri gjort noe med en jente men har veldig lyst--og det er ikke bare seksuelt..
tusen takk for svar
Anonym
Sv: hjelp! hva som skjer! mange nye følelser. trenger virkelig at noen leser dette!
12:52 6.10.2007
Jeg har ikke opplevd det samme, men kjenner flere som har det. Uten at jeg kan gi deg noen konkrete råd, kan jeg anbefale websider som gaysir.no (det finnes temagrupper der for folk i din situasjon) og roterommet.no

->>-
Sv: hjelp! hva som skjer! mange nye følelser. trenger virkelig at noen leser dette!
12:28 12.10.2007
Gjett om!

Har en sønn på snart 2 år. Har vært alene med han i 6 mnd nå. Gikk fra samboer etter 3 år fordi jeg skjønte at jeg var lesbisk. Var jævlig tøft for å si det mildt, men det er det beste for alle. Ingen tjener på et ulykkelig forhold!

Tenk mye. Om du er lesbisk vil det komme for en dag. Du vil komme til det punktet du ikke klarer å bære dette inni deg og det bare må ut. Jeg ventet så lenge selv. Og tilslutt var det nesten ikke en gang jeg som trengte å si det... Legningen snakket på en måte selv. Og det var UTROLIG godt å få det ut.

Lykke til!

Om du trenger noen å prate med kan jeg virkelig anbefale Landsforeningen for lesbisk og homofil frigjøring. Hanne svarer raskt, og utrolig bra. Mailen hennes er hanne.borke@llh.no. Send gjerne en epost til meg og om det er mer du lurer på; sendenpm@hotmail.com

Klem fra Mari
Timothy´s moster
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------