GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Far og mor svarer debatten

På oppfordring har vi nå laget denne debatten slik at damene holder seg unna pappa praten. Her kan damene/mødrene stille spørsmål om det meste til mennene/fedrene.
Vi har også testosteron vs østrogen debatten, men den er mer for friske debatt utvekslinger.Testosteron mot østrogen
tenker dere menn at...
21:49 19.10.2007
damer som har født er løse nedentil???
når dere ser ei dame som har barn men magen er superflat og kroppen ikke ser ut til å ha vært gravid ett sekund, ønsker dere da at dama deres var sånn??
Anonym
Sv: tenker dere menn at...
23:47 27.06.2008
Dette lurer jeg også på!!!!
Blir f.eks kvinnen mer vid i skrittet etter å ha født???? Kan dette i såfall forebygges??
SVAR MENN!!
Anonym
09:09 30.06.2008
Vi kjenner igjen lurespørsmål når vi ser/hører dem ihvertfall :D
Gorgonvaktmester
09:45 1.07.2008
Ok, jeg biter.

Når dama di blir gravid, er hun fortsatt dritvakker. Når hun føder er hun sterk og modig, og du passer mpå henne og støtter henne og er klippen hun står på så hun kommer seg gjennom det.
Når ungen er født, og hun er tilbake på beina igjen, er hun like dritvakker som hun var før hun ble gravid.

Ja, ting blir litt slappere, men etter å ha delt noe sånt så merker man det ikke. Jeg gjorde ihvertfall ikke det.
Faderen
12:56 2.07.2008
Til Faderen.

Jeg må si at jeg får litt tårer i øynene når jeg leser sånt... Det var veldig pent sagt og jeg er sikker på at flere med meg er veldig glad for disse ordene. Vi går jo ikke akkurat rundt og følger oss vakker når vi veier 20kg mer enn normalt, ingen klær passer og hormonene flyr i alle retninger... Takk for gode ord!
Med tredjemann på vei...
08:51 3.07.2008
Jeg kan ikke snakke for alle menn på kloden, men det var slik jeg hadde det under forholdet mitt.

Til alle gravide kvinner som finner på å lese dette: Ikke tenk på hvordan dere ser ut. Hvis ikke mannen deres er fullstendig ufølsom og idiotisk så ser han ikke det du ser når du ser deg i speilet. Han ser kjæresten sin som bærer på det største i verden, og det er en vanvittig god følelse.

Etterpå ser han kjæresten sin igjen, uansett hvor forandret kroppen din har blitt.

Hvis han ikke gjør det, da er han faen meg ikke mye til mann, og ingenting å samle på eller gråte over.
Faderen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------