GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

I møte med Helsevesenet

Her kan du komme med hjertesukk over håpløs, eller skryte av god, behandling hos helsepersonell. Det er ikke lov å bruke navn, verken på seg selv, helsepersoner eller aktuelle behandlingssteder. Det strider mot personvern loven. Har du noe du vil ha formidlet videre til de styrende helsemakter, så skriv inn her, så skal vi formidle det videre.
Fredrikstad sykehus stenger fødestua...
23:07 22.10.2007
hva gjør jeg da????
skal dit på onsdag,på UL.men hvis de legger ned fødestua så blir det gjordt midt inni svangerskapet mitt.....og jeg har ikke god råd,og jeg har leiden mutasjon.dvs jeg er avhengig av nøye oppfølging...
vet det er flere fra fredrikstad her,har dere fått noe videre beskjed???
michy
Sv: Fredrikstad sykehus stenger fødestua...
10:43 23.10.2007
Jeg bruker Fredrikstad sykehus. Har forstått det slik at fødestua ikke skal legges ned, men bemanningen skal reduseres. Så friske kvinner som ikke trenger noen ekstra oppfølging må tilbringe tid på sykehushotell eventuelt føde andre steder. Har man behov for ekstra oppfølging tror jeg ikke man bli særlig berørt.
mai08,Jippi
22:06 23.10.2007
å..genialt...hørte det var avgjordt at de skulle legges helt ned se...takker..
michy
07:18 29.10.2007
Det er ikke gjort noe vedtak på at man skal legge ned fødestua enda.
Det er tre fødeavdelinger ved sykehuset i Fredrikstad, og det er kun snakk om å legge ned 1 av dem.
Alle som sogner til sykehuset skal femdeles føde der.
Det har ALDRI vært snakk om at frisk må føde andre steder!!!!!!!!!

Det man vil merke på hvis fødestua legges ned er at mannen ikke lenger kan overnatte på føde. Det vil det ikke bli plass til.
Anonym
11:41 2.05.2008
B7 skal stenges for sommeren. Men vil åpne igjen etter at sommerferien er over.

Men B2 og 3 vil være åpne som normalt. Kan og hende man blir trillet opp på b7 etter fødsel for å være der i barseltiden
Hilde_85
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------