GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Oktober 2007 Klubben

Her kan du som har termin i oktober utveksle erfaringer og stille spørsmål til dem som har termin i den samme måneden som deg. Denne klubben vil bli flyttet over til DinBaby om ni måneder, slik at dere da kan fortsette med den samme gjengen og prate videre om dere har lyst.
ENDELIG!!! Jeg har født!!! :)
17:05 27.10.2007
Ronja Sofie kom til verden 24 oktober, 9 dager på overtid!! :)

fødselshistorie kommer:)
straxmamma:)
Sv: ENDELIG!!! Jeg har født!!! :)
12:49 30.10.2007
GRATULERER:D 9 dager på overtid ja, da var du vel temmelig klar tenker jeg;) Alt bra med både deg og den lille eller? hvordan var målene hennes da? Du får kose deg masse;D
Marianne87
13:43 30.10.2007
var temmelig klar jah!! :)

hun var 3550 g, og 50 cm lang!! :)
det mest perfekte jeg har sett i hele verden, selvfølgelig!! :)

Går kjempebra med oss, vi kooooser oss!! :)
Går det bra med dere?
14:51 31.10.2007
nesten akkurat like stor som Benjamin det jo ;) Ja går kjempebra her også!! helt herlig å være mamma ;D Har overgått alle forventninger =)

Hvordan synes du fødelen var da? var den lang?
Marianne87
10:50 1.11.2007
Fødselen var ganske tung jah!! tok 18 timer å få henne ut:) fikk epidural og lystgass....prøvde også akupunktur, men nålene var bare irriterende! :)

skulle egentlig føde på B7, men ble flytta ned etterhvert pga bedøvelse...

men er litt lei av å enda ikke kunne tisse selv...epiduralen ødla det litt for meg sånn sett...så må bruke kateter inntil alt "funker" igjen...en litt lei bivirkning, men hadde ikke overlevd uten, tror jeg! :)
14:40 2.11.2007
huff da... viste ikke at det kunne skje engang jeg. fikk epidural og lystgass selv jeg. den redda livet mitt:P Jeg har ikke hatt noen problemer i det hele tatt i etterkant. det eneste var at utpressing tiden tok litt lenger tid for meg fordi jeg var såpass bedøvd... Brukte 9 timer tilsammen jeg, så ser på meg selv som ganske heldig til å være førstegangsfødende. men når en blir satt igang går jo fødselen som regel litt fortere. jeg startet med hyppige vonde rier fra første time... hadde bare 1 min mellom dem. så fik epidural tidlig! men men verdt det var det uansett:D når jeg ser tilbake på det nå klarer jeg ikke huske hvor vondt det var engang...
Marianne87
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------