GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Oktober 2007 Klubben

Her kan du som har termin i oktober utveksle erfaringer og stille spørsmål til dem som har termin i den samme måneden som deg. Denne klubben vil bli flyttet over til DinBaby om ni måneder, slik at dere da kan fortsette med den samme gjengen og prate videre om dere har lyst.
overtidskontroll?
20:00 29.10.2007
så det var en tråd på 3,tri ang overtidskontroll, men var ikke noe svar der. jeg lurer også på dette, så jeg tenkte jeg skulle spørre her inne:
hva skjer på disse kontrollene? samme som hos lege/jordmor?
tror jeg skal på kontroll om et par dager (lege sa jeg skulle ringe henne på onsdag om det ikke ikke hadde skjedd noe..)

:)
-Randi- klar-ferdig-gå!
Sv: overtidskontroll?
21:22 29.10.2007
Jeg skal på overtidskontroll i morra,og ringte føden i dag for ett par spm jeg lurte på..Spurte samtidig hva som kom til å skje da å det er følgende

-blodtrykk
-sjekk nedentil (moding,åpning)
-urinprøve
-ultralyd av babyen
-også tror jeg de tar sånn registrering av hjertelyd,med sånne dingser vi får på magen vettu...

Utfra dette vurderer de om en evnt blir satt i gang om evnt hvilken type "sette i gang" middel en skal få...

Jeg blei ihvertfall litt klokere når jeg fikk vite dette:0)
Håper du og blir det!!:)
Masse lykke til:0)
ღ♥tessa83fødeklar:):)
22:12 29.10.2007
Hei... Bare lurer, bstilte du overtids kontroll time selv? el var det legen? Hvor mange dager er du evt over i morgen?? Lurte på dette selv, så bra jeg fikk noen svar!! 9 dager over i morgen jeg da..Har faktisk ikke fått noen flere timer av lege el jordmor, så jeg må nok ringe selv i morgen..
T-Mary
22:26 29.10.2007
takk for info!! :)

får sikkert vite det av legen på onsdag, men blir litt nysgjerrig ;) og spent.
sambo vil være med, men tenkte han heler kan komme ette med bag'en om det trengs..

lykke til i morgen!!
:)
-Randi- klar-ferdig-gå!
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------