GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Testosteron vs. østrogen

Kvinner spør menn og omvendt. Det kan jo være noen spørsmål man har lyst til å stille til samme art som makkeren uten å bli hudflettet....
Lykke til!
Vennlig hilsen jordmor Siri
jøjje min...
13:54 7.11.2007
Håper på svar her, vet ikke riktig om dette er rette plassen og spørre, men ingen andre bedre alternativ :)

Etter jeg ble gravid (er nå ca. 33 uker på vei) har jeg fått sinnsykt mye hår på magen :( dette er ikke noe trivelig, og ubehagelig å tenke på.. snakka me jordmor å lege. lege sier det forsvinner etterpå, men det sier ikke jordmor.. har heller ikke særlig tru på at det bare forsvinner etterpå! liksom har aldri fått hår får at det så forsvinner uten barbering.. Lite morsomt å tenke på når jeg til sommeren ikke kan gå i bikini eller noe som helst :( Og ikke nåkk med det men det begynner å bli værre å værre.. hårene blir mørkere å lengre.. MÅÅ jeg virkelig barbere hele magen min etter fødselen?? dette er ikke noe morsomt å få pga at man er gravid altså....
Anonym
Sv: jøjje min...
21:40 8.11.2007
eg og fekk det, men hos meg forsvant de etter fødsel.
*Glofygirl*Fikk*Ei*Jente*
Sv: jøjje min...
02:28 9.11.2007
jeg hadde så mye hår på magen at datteren min på 4 sammenlignet meg med de apene hun pleier å se på animal planet med meg...

er 7,5 mnd siden fødsel og jeg har ikke mer hår på magen nå enn jeg ellers har hatt før barn..
blitt så fin atte...

:o)
ceso
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------