GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kjøpeguiden 2.trimester

Her kan dere diskutere hva som er bra produkter å gå til innkjøp av i denne perioden av svangerskapet. F.eks: gravideklær på nettet, hvor er de bra stedene?Aktuelle ting i 2.trimester
Vil shoppe, men er blakk!!!!!!
09:46 11.11.2007
Har så lyst å gå berserk i babybutikker, men har ikke råd!! Må prioritere julegaver!!!! Dette er fææææææææælt!!!!!!!
Anonym
Sv: Vil shoppe, men er blakk!!!!!!
11:27 15.11.2007
ooooff!! ikke si det en gang! jeg er i akkuratt samme sitvasjon som deg, og jeg holder på å bli gal!! har så lyst å shoppe til prinsessen min som kommer!!
Anonym
09:32 20.11.2007
hva med å ta turen innom finn.no? er mye fint der som kan kjøpes billig :) så kan du bruke tida til å vaske/ pusse opp klær og møbler :)
- therese -
22:31 9.05.2008
Jeg har en del babyklær som jeg ikke har plass til lenger!! (Jente) Skal selges billig!

Er kjoler, pysjer , bodyer , bukser og gensere, hvit søt "pels dress" , strømpebukser osv osv. ! Fra str 50 til 62! Selges for 200 kr!

Noen som er interesert?
Mamma&Emma<3
22:34 9.05.2008
+ melkeoppsamlere! husker ikke helt hva de heter jeg! Men er til å ha i bh'en, så du ikke skal lekke gjennom!
Mamma&Emma<3
22:49 9.05.2008
sparkjøp hogm...kjole til 49 kr, boddyer til 30kr og god kvalitet:) kan jo handle pitte litt når det er så billig og så god kvalitet:)
maria isabell
22:49 9.05.2008
kjole til 39:) mente eg
maria isabell
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------