GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Pappa debatten

Kjære pratesjuke kvinne. Vi har sagt det før, og vi sier det igjen. LIGG UNNA! Denne siden er viet pappaene, og KUN dem! Her skal fedre i ro og fred få utveksle erfaringer, gi råd, spørre om det finnes andre likesinnede der ute etc. etc. UTEN innblanding fra hormonelle gravide. For meningsvekslinger om og med pappaer og andre menn, henviser vi til debatten:Far svarer mor debatten
For friskere meningsytringer kan du gå hit:Testosteron mot østrogen Andre temaer for pappaer kan du finne her: Pappatips
Mercedes..
19:04 13.11.2007
Noen her som har erfaring med Mercedes V-klasse 220cdi?? 3-mann kommer til sommeren og da blir nok Mondeoen for liten. Har kikket litt på denne bilen da jeg synes den har et vettugt utseende + at vi er avhengige av en bil som kan dra 2000 kg. Har sett på Caravelle og, men liker utseende på "mercen" bedre i tillegg til at vw har en del el-feil på denne biltypen. Noen som vil ha en Mondeo?? :)
snart 3 :)
Sv: Mercedes..
00:01 30.11.2007
Hei :)

Nå er jeg riktignok jente inne på et pappa-forum... men jeg drister meg til å svare allikevel... :) Vi har også flere barn og kjører v-klasse. Har vært kjempefornøyd - den går som en klokke og er utrolig komfortabel å kjøre. Vi hadde Caravelle tidligere, men synes denne har mye bedre kjørecomfort. Den har jo også et veldig fint design da :) Et lite tips er å kjøpe minibussutgaven, den er mye billigere - faktisk så mye billigere at det lønner seg selv om begge må ta lappen... Det eneste er at du bør satse på en fra 2000 eller nyere, Vitoer produsert tidligere enn dette hadde mange barnesykdommer!
sistemann79
Sv: Mercedes..
13:21 11.12.2007
Aktuelt å bytte i en stylet, og opprustet audio messig 90mod Civic kanskje? ;D

Hva slags info har du på mondeoen, og hvor i landet befinner den seg?
Kanskje jeg er interesert, må som du skjønner bytte ut go-cart'en når veslemedlemmet kommer til sommern engang!
mette & magnus
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------