GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Gravid og arbeidsledig

hjelp!! hva skjer etter fødseln med attføring??
17:09 16.11.2007
jeg er veldig usikker.er på attføring på grunnen av en yrkesskade og jeg har funnet ut at attføringspenger stopper etter jeg har født babyen.hva skal jeg leve av da??? noen som vet hav jeg har rett på????
isa3
Sv: hjelp!! hva skjer etter fødseln med attføring??
17:11 16.11.2007
Engangsstønad og barnetrygd. Sosialen eller faren til ungen.
Anonym
17:19 16.11.2007
takk for svaret!!!! sosialen??? har rett på noe der?? faren til ungen jobbe kun deltid for nå;dessverre. engangsstønad er jo greit men hvor lenge skal man leve av det og barnetrygd er jo kun en handletur til helgen ;O( er veldig bekrymret!!kan ikke helt glede meg.
isa3
20:56 20.11.2007
Ta kontakt med saksbehandleren din på NAV
Anonym
17:50 10.12.2007
hei,

jeg å har atføring, tar permisjon i 9 uker, så starter på atføring ijenn (hjemmestudier), da skal pappan ta over permisjonen for han har opptjent rett til det. Slik blir vi faktisk gående hjemme begge to. :) Vi får jo også engangstønad...

Anonym
13:38 18.03.2008
Jeg vet det er veldig sent åsvare... men har du blitt frisk av skaden? man må søke om forlenging av med. attf. selv om det står at man bare kan ha det i ett år fins det unntak. du kan ha det i flere år hvis du fortsatt ikke er bra. Jeg hadde medisinsk attf. i flere år og levde av det da datteren min ble født.
Anonym
09:58 1.05.2008
medisinsk attføring?? kan du gjøre meg klok.. har ikke hørt om det. har yrkesrettet attføring og nei jeg er ikke bra...armen min bli nok ødlagt til resten av livet mitt.
maibaby08
14:31 13.06.2008
beklager sent svar. medisinsk attføring er hvis man blir syk og trenger tid for å bli så frisk at man kan begynne med yrkesrettet attføring. Da kalles trygden rehabilliteringspenger.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------