GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

November 2007 Klubben

Her kan du som har termin i november utveksle erfaringer og stille spørsmål til dem som har termin i den samme måneden som deg. Denne klubben vil bli flyttet over til DinBaby om ni måneder, slik at dere da kan fortsette med den samme gjengen og prate videre om dere har lyst.
Lille Isabella ble født 24.nov - 11 dager over termin!
17:28 30.11.2007
23.nov var vi på overtidskontroll på Haukeland, fikk beskjed om tre cm åpning og blr strippet.

Hadde mens-smerter regelmessig m kvelden med fem min mellomrom. Kl. 0230 våknet jeg av at vannet gikk, og kl 0912 var vidunderet født :-) Gikk over all forventning, og ikke på langt nær så vondt som forventet - anbefaler epidural, den var himmelen!

Men så kom bare halve morkaken, jeg mistet nær 1 1/2 l blod og ble rushet til operasjon for å hente ut resten av morkaken.Ble veldig redusert, og måtte få blodoverføring. I tillegg ble bekkenplagene myyye verre, og rullestol og preikestol måtte til - kunne ikke bruke høyre fot.

Kom hjem fra KK i går, bruker krykker nå og kan fortsatt ikke bære gullet, men på bedringens vei!

Min kjære har vært en fantastisk støtte denne uken - har vært himmel og helvete :-D

I tillegg må jeg skryte over englene på føden og barsel på Haukeland, mye bedre enn sitt rykte!

Nå koser vi oss hjemme - deilig!
Musefella
Sv: Lille Isabella ble født 24.nov - 11 dager over termin!
18:01 30.11.2007
Gratulerer med lille Isabell.... så dumt at at ikkje alt gjekk som det skulle men så bra å høre bra ting om barsel på KKB og!
Bea har snart 4 barn?
Sv: Lille Isabella ble født 24.nov - 11 dager over termin!
23:22 30.11.2007
Gratulerer så mye med lille Isabella!
Får håpe bekkenplagene kommer seg...

M.A.
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------