GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

November 2007 Klubben

Her kan du som har termin i november utveksle erfaringer og stille spørsmål til dem som har termin i den samme måneden som deg. Denne klubben vil bli flyttet over til DinBaby om ni måneder, slik at dere da kan fortsette med den samme gjengen og prate videre om dere har lyst.
1 Desember- ble ingen november baby nei...
17:30 1.12.2007
7 dager pá overtid...! Venter enda pá gullet mitt jeg! Er vel ingen igjen her ná...
Er veldig av og pá med rier/kynnere. har holdt pá i hele natt og mesteparten av dagen- og ná har det roet seg igjen- sá fár vi se om det tar seg opp i kveld igjen, pleier á gjöre det. Men har jo holdt pá sánn i mange uker, sá det trenger jo ikke bety noe heller.
Kommer ikke lillegutt för onsdag sá kommer jeg til á fá dato den for igangsetting- har ikke sá lyst til det- sá jeg háper han finner ut selv at det er pá tide á komme ut... :-))

gratulerer til alle som har födt og som allerede koser seg med nurket sitt :-) og lykketil om det er noen som enda venter sánn som meg...!

Anita
Spania- födeklar... !
Sv: 1 Desember- ble ingen november baby nei...
20:28 1.12.2007
Nei det ble ikke noe novemberbarn..det får bli adventsbarn i stedet;o)
Jeg er bare en dag over tiden..men venter og venter..håper virkelig nurket bestemmer seg for å komme ut snart!!
Lykkelykke til med det som kommer..om det blir igangsetting eller ikke..babyen kommer snart uansett:o)
lillelollo30.11.07-FØDEKLAR!!!
22:07 1.12.2007
Blir desemberbaby på meg også, er en uke på overtid nå. Hadde regelmessige, men ikke kjempevonde veer for to netter siden, men de dabbet av igjen i stedet for å ta seg opp. I dag har jeg hatt noen vonde tak, men ikke noe regelmessig. Krysser fingrene for at vi kommer oss avgårde i natt vi som venter nå :-)
Line_78
22:37 1.12.2007
nei. ikke noe november barn her heller... 4 dagen på overtid no... men vi får bare smøre oss med tolmodighet... :) ikke noe annet å gjøre med det! :)
lykke til alle sammen!
beby1
23:26 1.12.2007
ja ja vi får håpe de kommer snart!
7 dager på overtid her også.. vil så gjerne treffe han nå!
prinsimagen
23:49 1.12.2007
Var litt godt á se at jeg ikke er den eneste som venter.... Ikke vondt ment assa....
ja ja... snart vár tur, enten eller ná jenter! :-))

sitter her med rier/kynner (vondt, men ikke mye) hver 10 min jeg.... sá fár vi se om det tar seg opp eller om det bare er mer lureri fra lillegutten min... :-))

lykke til jenter!

Anita
Spania- födeklar... !
11:07 2.12.2007
jeg er også over for 8 laaange dager siden,kunne gitt en arm for å få føde nå,det eneste som er posetivt er at jeg er kvitt all fødselangsten min,nå kan det gjøre så vondt det bare vil...:)
gledermeg:)
11:40 2.12.2007
Adventsbarn på meg og :)
KineMarie
10:34 3.12.2007
Nå er vi 9 dager på overtid, og det er ikke noe som tilsier at denne lille snuppa har tenkt til å komme med det første. Holder på å gå på veggen:)
titti1983
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------