GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Ullevål sykehus

ABC søknad
23:30 12.12.2007
Hva skriver man egentlig i søknaden? Det står at man skal ha med navn. adresse, telefon, høyde og vekt, men er det noe mer enn det?
Er ikke mer enn 5+2 men tenkte kanskje det var greit å søke snart siden det sto at man burde søke så tidlig som mulig for å være sikret plass. Har ikke vært hos legen enda, men det blir sikkert ikke før etter jul, så greit å sende avgårde før så er det gjort.

Har lest så utrolig mye bra om ABC her at jeg bare må komme meg dit :)
Har ikke født før, men er overhodet ikke redd for fødsel(ennå hihi) så det høres veldig ut som ABC passer for meg. Ikke at jeg er veldig glad i smerte, syns det er helt grusomt å gå til tannlegen, men innbiller meg at dette er en litt annen og mer konstruktiv form for smerte.
Sommer/høstbarn-08?
Sv: ABC søknad
21:09 13.12.2007
har aldri søkt der:-) men vet at hvis man søker andre steder vil de ha opplysninger ala helsekortet. Det vil si det du sa, for deg og mannen, fødselsnummer, ev tidligere svangerskap (fullført/avbrutt), beregnet termindato (menstermin). Kanskje det hjelper også hvis du skriver at du er frisk og ikke går på noen medisiner:-)

Lykke til da! Håper du får plass.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------