GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Pappa debatten

Kjære pratesjuke kvinne. Vi har sagt det før, og vi sier det igjen. LIGG UNNA! Denne siden er viet pappaene, og KUN dem! Her skal fedre i ro og fred få utveksle erfaringer, gi råd, spørre om det finnes andre likesinnede der ute etc. etc. UTEN innblanding fra hormonelle gravide. For meningsvekslinger om og med pappaer og andre menn, henviser vi til debatten:Far svarer mor debatten
For friskere meningsytringer kan du gå hit:Testosteron mot østrogen Andre temaer for pappaer kan du finne her: Pappatips
Til dere gifte menn.....
07:05 13.12.2007
Vet jeg ingenting har å gjøre her,så jeg skal skyndte meg ut etter å
forhåpentligvis fått noen svar;-)

Er en jente på 36 som venter barn med en gift mann.Samme dag som jeg fikk vite jeg var gravid,fortalte han at han ville bli hos sin kone.

Jeg kom frem til at jeg ville beholde barnet og han ville seff at jeg skulle
ta det vekk,ingen synlige bevis på hva han hadde gjort.
Han så jo helst at han ikke måtte fortelle dette hjemme og brukte masse energi på å få meg til å ombestemme meg.Og alt var jo min
skyld,jeg måtte jo tenke på barna han`s og dessuten ville han ikke ha flere barn.Og når kona fikk vite det kom hun helt sikkert til å gå fra han.

Og han vil ikke ha noen som helst med barnet å gjøre.Han`s tap mener nå jeg...
Det jeg vil vite.skal jeg har dårlig sannvittighet for at jeg ville beholde,for at ekteskapet han`s går fløyten og for at barnet mitt ikke får en pappa?Og at barnet ikke får bli kjent med sine søsken på far siden?

Takker så mye for tilbake mld......
Anonym
Sv: Til dere gifte menn.....
16:45 15.12.2007
Nja,egentlig har jeg ikke helt sansen for damer som bevisst går inn i forhold med gifte menn...Men på den andre siden,så er det HAN som er gift,ikke du...
Uansett hvordan han tror han skal klare å holde dette skjult for kona,så vil jo dette tilslutt komme frem!Vi får håpe at han rekker å fortelle dette selv,før hun finner det ut på annen måte.
Den som skal ha dårligst samvittighet er jo han, han visste hva slags "farer" som lurer,når han valgte å ha sex med deg.Så dette er ikke bare din skyld.
Ta tiden til hjelp,ikke press han på noen måte.Men kommer kona for å få svar, så behandle henne med respekt og svar ærlig på de spørsmål hun eventuelt vil ha.
Det er HANS ansvar og tenke på barna SINE,ikke ditt.Og det er HANS ansvar at kona kanskje går fra han (noe jeg hadde gjort uten å blunke,hadde jeg vært kona hans..)
Jeg har desverre stått i samme situasjon som kona her (heldigvis uten at det ble barn av det...).Og jeg vet hvor vondt hun vil få det.Men det aller værste for meg,var at ALLE visste om det,uten om meg!Men INGEN var voksne nok til å fortelle meg sannheten!Alle gikk bak ryggen min og snakket om hvor synd det var på meg, som hadde en slik mann,men ingen ville fortelle meg det,slik at jeg kunne velge om jeg faktisk ville tilgi han og la forholdet leve videre!!!
Nei,lykke til!
Anonym
05:15 16.12.2007
Takker så mye for svaret ;-)

Nå har det seg sånn at han omsider måtte fortelle dette hjemme.Og han ba meg lyve for konen om hun skulle dukke opp hos meg.Det vil si...at vi bare hadde vært sammen en natt,noe som selvfølglig ikke er sant....Og jeg har ikke snakket med han på flere mnd nå og er glad jeg slipper å ha noe kontakt med han.Har heldigvis ingen følelser for han heller lengre,De forsvant når jeg oppdaget hvor feig han var.

Og for å si uten å unnskylde meg,var det han som ikke fortalte i
begynnelsen at han var gift.Og etter at jeg fikk vite det,var det ikke jeg som var pådriveren.Det må også sies at jeg ble gravid helt i starten,men jeg skulle helt klart trukket meg unna når jeg fikk vite om ståa hans.
Ble nok litt hodestups,dessverre

Og den situasjonen du kom opp i, har jeg hørt om en del ganger før og
der har jeg også vært.Det var med min store kjærlighet og vi hadde
2 barn sammen.Vi bygget nytt hus og alt var fryd og glede,trodde jeg.
Men da det viste seg at han fortsatt holdt på,tok jeg med meg barna og flyttet.
Gifte,utro menn kryr det jo av,så hva er egentlig poenget med å gifte seg da?Sånn at de har noe trygt å komme hjem til,uansett hva de finner på utenfor husets 4 vegger?Nei,takke meg til,jeg klarer meg fint alene å det har jeg tenkt å fortsette med.

Lykke til du også....
Anonym
23:17 16.02.2008
Det burde jo mannen tenkt på før han vifta med pikken sin..

Barnet ditt kommer til og være sammen med deg helt fra starten av, og kommer til og bli vant til at det bare er dere 2. Så h*n kommer ikke til og tenke over at h*n ikke har en pappa.

Jeg snakker av erfaring, har alltid vært aleine med mamma, aldri møtt pappan min, ikke vil jeg heller!
Anonym
01:26 14.04.2008
Svi penger ut av pongen på det svinet;o)
Hvis hun spør så si hele sanheten hvor lenge det har pågått!!
Og toppen av kransekaka, send julekort av barnet vært år;o)
Hehe

kaii
18:49 15.05.2008
Likte svaret ditt ,kaii;-)
Takk for det;-)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------