GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kurs for gravide og foreldre

Har du vært på kurs?
Her kan dere diskutere om kurs dere har vært på eller har lyst til å gå på. PS. Er du annonsør? Det er ikke mulig å legge inn reklame her, men kontakt oss om du vil annonsere.
SK i Trondheim? hvor tidlig i graviditeten (generellt)?
20:25 19.12.2007
Overskriften sier alt egentlig

Noen som vet om "reglene" for svangerskapskurs i Trondheim? pris? tidspunkt? hvor? henvisning? når?

og hvor tidlig burde man begynne på det? evt hvor sent i svangerskapet?
Jannamor
Sv: SK i Trondheim? hvor tidlig i graviditeten (generellt)?
23:32 2.01.2008
Lurer på akkurat det samme! Men jeg tenkte å høre med jordmor... Ring på en av helsestasjonene som har jordmødre (strindaheim, midtbyen og sunnland har i allefall) for de har nok en oversikt! ;O)
tino84
19:33 26.02.2008
Jeg meldte meg på kurs hos jordmor på Sunnland. Kurset var der.

Fikk også melde meg på omvisning på føden hos samme jordmor, og det anbefales virkelig! Hadde mest igjen for det egentlig :)
mayaya
20:58 13.04.2008
noen flere som har problemer med å komme fram på telefon til Strindheim helsestasjon? jeg har fått en time ut i juni, og har termin i september. Jeg trodde det var mulig å gå jevnlig til jordmor i løpet av svangerskapet, men er det sånn i Trondheim? jeg har ikke helt forstått om jeg må vente til denne timen eller om jeg kan ombooke fra legetime til jordmortime før dette. Vanskelig når man ikke når fram på telefon for å få spurt.
dalin
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------