GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kosthold og trening

Hva i all verden skal vi spise? Et sunt og vanlig kosthold er som regel godt nok, men hva er egentlig det? Her kan dere diskutere kosthold og graviditet. Hvis du har en god oppskrift, så er det fint om du også legger den i kokeboka vår.Her kan dere også diskutere oppturer og nedturer på vekten, hvor mye dere trener og hva dere selv synes er sundt og bra. Dere kan gi hverandre gode tips, men som alltid ellers: Det er ikke nødvendig å kritisere andre for hva de gjør. Man skal aldri slanke seg når man er gravid, men det går an å spise sundt slik at man unngår å gå opp mer enn 20 kilo, som faktisk er innenfor normalen i et svangerskap.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Frysing av spekemat - spise?
19:39 21.12.2007
Nå blir jeg altså helt gal av fenalårlukta på kjøkkenet...jeg har så lyst på!!!

Er det slik at hvis jeg fryser det ned i et par dager så kan jeg spise det etterpå? Hva med annet kjøtt som har vært fryst? Kan det spises rått?

Er det 100% sikkert at bakteriene vil dø i fryseren?
Kira29
Sv: Frysing av spekemat - spise?
15:21 11.02.2008
Du kan spise det hvis det har vært dypfryst ja., det er ikke bakterier, men toksoplasmose, som er en parasitt.
Men frys - og spis.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------