Blir du skuffet og lei deg over ting du vanligvis ville ha taklet greit? Blir du rørt over tilsynelatende høyst hverdagslige ting? Får du opp masse triste tanker om ting som ligger langt tilbake i tid? Fylles øynene av tårer fordi din mor ringer for å høre om du har det greit? Du er ikke alene! I vår nye debatt kan dere diskutere alle de vanskelige humørsvingningene, blåse ut frustrasjoner, søke trøst og støtte, flire av hverandres pussigheter eller rett og slett få bekreftelse på at du ikke er den eneste som er proppfull av uberegnelige hormoner.
tåler ingenting
14:34 22.12.2007
hjelp..dette kan ikke var lenge håper jeg..har jo to barn på 4 og 6 år..å jeg har hatt go toldmodighet med de helt frem til nå..er nesten ikke en mnd på vei en gang åsså er jeg så trøtt og gretten..:(dette går vel over snart?
Anonym
Sv: tåler ingenting
12:45 23.12.2007
jeg har ingen barn fra før. men jeg har en kjæreste som man må være rimelig tolmodig med til tider:) men hos meg hjalp den trøttheten og grettenheten etter 12 uker... blir jo fort sint fortsatt, men det er vist jeg er sliten:) som feks nå i alt julestresset og eksamensstresset akkurat er over osv:):) hehe... lykke til:) det blir nok bedre skal du se:)
Anonym
23:49 26.02.2008
Det samme lurer jeg også på. jeg er på min 4 mnd nå å jeg er fortsatt like gretten. tåler abolutt ingenting lenger. stakkars samboeren min han får jaggu gjennomgå gitt. alt er gæli hele tiden å alt er bare dritt. griner for alt å ingenting. skikkelig slitsomt. håper dette går over snart.
Anonym
22:55 28.02.2009
Jeg var "rabiat" i begynnelsen av svangerskapet, ble veldig sint og gråt for ingenting. Utrolig nok gikk det litt over etter hvert, har hatt et relativt greit 2.trimester i så måte, men i 3. trimester har det tatt seg opp igjen. Blir ikke lenger så sint, men heller deppa og har lett for å gråte.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem