GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Gravid med kjønnsykdom

Etter ønske har vi opprettet denne debatten fordi dette ikke er et tema det alltid er like lett å ta opp med lege eller jordmor. Tro ikke at man kan stille diagnoser her eller få en god kur, men erfaringer og tips er også viktig. Men tror du at du er syk, eller at kjæresten din er det, så oppsøk lege og få skikkelig greie på hva det kan være.
Vennlig hilsen jordmor Siri
hjelp meg det klør så j.......
20:22 25.12.2007
har hatt denne kløen en stund nå skal prøve å forklare jeg har hvert hos legen men det er ikke sopp for jeg har prøvd canesten daktakort å kortison krem...ingen ting virker det klør så jeg blir helt sinnsykt å det verst er at det er så godt når jeg klørmen det blir bare verre når jeg har slutta åsså er kjønnsleppene mine håvene det stikker å biter liksom helt grusomt noen som har hatt dette eller som vet hva det kan være skal på gu hos spsialist men det kan jo ta si tid...håper på svar
håper!!
Sv: hjelp meg det klør så j.......
11:22 11.01.2008
Høres ut som herpes
Anonym
22:53 11.01.2008
håssen kan jeg ha fått det da gubben har ikke blitt smitta å vi prøver å f¨å barn nå..trodde det var veldig smittsomt jeg han har hvert hos legen å sjekka seg men han har ingen problemer eller kløe!!
gull ungen
13:33 15.01.2008
tenkt på klamydia? det klødde no grusomt da jeg hadde det.. vet ikke om det er et symtom da, men sånn var det da iallefall..
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------