Søk i:

Alle forum på BIM

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Ser en tråd her ang. fødebag...Andre enn meg som ikke rakk å pakke noe som helst?
13:08 4.01.2008
Her var det prematur vannavgang uten noen forvarsel midt på natta, så det bar rett inn på føden med en gang. Fikk streng beskjed fra føden om å komme med en gang og at helsekortet var det viktigste. Rakk å få slengt på meg undertøy, bukse,genser og sko. + hårstrikk da! Den var god å ha. hehe...

Gikk helt greit for mannen min pakket med alt jeg trengte og ville ha dagen etter fødsel( kom på barsel på natta).

Alba33- guttemamma
[Rapportér]
Sv: Ser en tråd her ang. fødebag...Andre enn meg som ikke rakk å pakke noe som helst?
13:10 4.01.2008
Hadde ikke akkurat same opplevelse nei. Kunne har nådd å pakke ned hele huset og flyttet jeg hvis jeg hadde ønsket, ha ha ha.
Intensity har voksende mage
[Rapportér]
Sv: Ser en tråd her ang. fødebag...Andre enn meg som ikke rakk å pakke noe som helst?
13:15 4.01.2008
Jeg hadde bag ja! Oppi den hadde jeg alt jeg IKKE trengte, blant annet matpakke til far under fødselen.... Etter tre timer på sykehuset var ungen ute, så man kan trygt si at det var unødvendig:) Ellers hadde vi IKKE med kamera da, for vi var såååå sikre ¨på at vi skulle bli sendt hjem en fire-fem ganger før noe skjedde.... Dah.... takk gud for mobilkamera:D
lille je
[Rapportér]
Med nr 1 rakk jeg det ikke. Dro til jordmora på kvelden pga store smerter ved høyre nyre, ble sendt til sykehuset 2 timer unna og ble innlagt der. To dager senere satte de igang fødselen, i løpet av den tiden hadde min mann kjørt hjem en tur å pakket litt til meg. :o)
JoSoMamsen
[Rapportér]
Ja med første mann rakk jeg ikke å pakke. Med de to neste sto bagen klar heldigvis for hadde jeg ikke pakket på forhånd hadde jeg ikke rukket det da heller.
Vekt 75
[Rapportér]
13:35 4.01.2008
Jeg pakket ikke noe før vi skulle dra. Det var mannen min som måtte pakke, så det ble jo litt tilfeldig hva som kom med da:-p

Men overlevde da fint uten bag som var ferdigpakket måneder i forveien:-)
Mom2Two
[Rapportér]
13:38 4.01.2008
Godt å høre at det er flere som meg :-)

Jeg tenkte at jeg skulle pakke bagen 1. dagen jeg hadde permisjon. Men nei, ungen ville ut dagen før :-) Mannen min løp rundt i huset og samlet sammen alt mens jeg stod i dusjen :-) Ler og flirer av det nå ja
onam * fødte 13.5.07
[Rapportér]
14:13 4.01.2008
Da er vi flere, ja.

Det eneste jeg savnet av det mannen min pakket til meg var balsam. Må ha det når jeg vasker håret, så var lekker med "fødesveis" litt lenger enn jeg ønsket. Hehe..
Alba33- guttemamma
[Rapportér]
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------