GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Desember 2007 Klubben

Her kan du som har termin i desmber utveksle erfaringer og stille spørsmål til dem som har termin i den samme måneden som deg. Denne klubben vil bli flyttet over til DinBaby om ni måneder, slik at dere da kan fortsette med den samme gjengen og prate videre om dere har lyst.
Pumping
23:44 6.01.2008
Hei. Jeg lurer på om dere har erfaring med pumping. Hva slags "pumpe" bruker dere? Når startet dere. jeg har en sønn på tre uker - er det tidlig å starte å pumpe seg evt forsøke å få babyen til å ta flaske? Noen med erfaringer?
Mia71
Sv: Pumping
13:17 7.01.2008
Hei der!!
Har en datter født 19/12, og jeg prøvde pumpa veldig tidlig, dette fordi vi etterhvert er litt avhengige av at hun vil ha flaske også, da jeg skal studere litt og kanskje være borte noen timer på dagen.. I begynnelsen gikk det litt tregt, men så løsnet det plutselig og nå flommer melka på pumpa også.. (men prøvde sikkert 15 ganger først...) Bruker Avent sin elektriske, funker bra for meg, tar ca 10-15 minutter å pumpe ca 80-100 ml.. Hun tok flaska med en gang.. Har heller hørt at de som venter leng¨e får større problemer, men det er vel individuelt... Man anbefaler vel å vente til amminga fungerer skikkelig, slik at ikke babyen skal foretrekke flaska.. Her gjør vi det sånn at det er pappaen som gir henne fra flaske, og så får hun bare pupp hos meg..

Lykke lykke til! :)
Gulljule/nyttårspieFØDEKLAR :)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------