GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Desember 2007 Klubben

Her kan du som har termin i desmber utveksle erfaringer og stille spørsmål til dem som har termin i den samme måneden som deg. Denne klubben vil bli flyttet over til DinBaby om ni måneder, slik at dere da kan fortsette med den samme gjengen og prate videre om dere har lyst.
Tvillingene kom 31.12.2007
11:59 9.01.2008
2 flotte gutter ville ut i 2007 ;D
Fikk rier ved 22tiden og kl 0325 var Henrik ute. Han var en stor gutt på 3006 gram, 50 cm og 33.5 rundt hodet og veldig søt ;D
Litt mer slitsomt å få ut Jakob da epuduralen gjorde at jeg ikke kjente helt når jeg skulle presse ham ut. Men ut kom han og kun 20 min etter tvilling 1. Jakob var 2889gram 48 cm og 34.5 rundt hode og også usedvanelig søt!
Alt gikk så fint. Rolig og fin fødsel til tross for et stort team av jordmødre og leger. Hadde med min mann og min mor som masserte og holdt humøret oppe.
Nå er guttene 9 dager gamle og er super snille. Sover og spiser. Bare fryd og gammen. Storesøstrene på 2 og 6 er utrolig stolte og vi ser forsatt ikke tegn til sjalusi så her er det bare lykke ;D
Takk for meg! Nå er vi fornøyd.4 barn for holde! Til lykke til alle dere andre med graviditet og fødsel! klem klem
mamma :-)
Sv: Tvillingene kom 31.12.2007
12:08 9.01.2008
gratulerer!!!!!!!!!!!!
har lest alle innleggene dine og tenkt myyyye på deg.) så flink du har vert:) fekk vondt av deg, du hadde det tøfft på slutten....
maria isabell
16:17 9.01.2008
ojda! så søtt! tusen takk. Ja, vi er sååååååå lykkelige. Hadde ikke i mine villeste tanker trodd at det hele skulle gå så fint. Glad jeg ble sendt hjem den 28.des og at guttene kom av seg selv den 31.12.
Lykke til med deg også ;D
mamma :-)
18:45 14.01.2008
Hei :o)
Gratulerer så masse :o) Det høres ut som dere har det like bra som oss, bare i dobbel dose. Tipper jentene dine er travelt opptatt med babystell - 2 åringen vår er veldig omsorgsfull på en 2 årings vis. Stryke, klappe, ta på teppe osv.
Det var godt å se at dere fikk en så god premie i andre enden :o)
Vi havnet på Januarklubben. Fikk en flott velskapt jente 3 januar. Så nå har jeg forandret nicket mitt fra minni&lillesøster -->minni€hetti&netti. Nå har jo minni mus tre nieser...så jeg håper jeg kan legge til letti eller et guttenavn om noen år. Vi vil veldig gjerne ha flere barn, må bare se at vi takler de to fantastiske vi har nå :o)

Masse lykke til med alle barna deres og hverandre :o)
€Minni€Hetti&Netti€
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------