Det er ikke alltid mannen og kvinnen får det samtidig - ønsket om å få barn.
Ofte må nok jentene jobbe litt og vente litt før de får mannen sin på gli... Her er forumet for de som venter på at mannen skal bli klar.
Kanskje du har noen gode råd til andre?
Vennlig hilsen jordmor Siri
kan man "gjøre seg selv gravid"?
20:06 9.01.2008
altså - hvis mannen kommer på magen din, og du tar væsken på en dildo og fører den inn i skjeden?
haha!
jeg kommer IKKE til å gjøre dette altså, begynte bare å lure på om dette er fysisk mulig, liksom.
Anonym
Sv: kan man
20:11 9.01.2008
Er vel sånn i teorien mulig, men tror du skal ha ganske flaks :-)
Anonym
20:33 9.01.2008
Jeg leste om en jente som tok spermen fra et brukt kondom da elskeren hadde gått og sprøyta det inn i seg med en sprøyte og hun ble gravid, men typen ville ikke ha unge og selv om han stiller opp for ungen så er forholdet mellom foreldrene iskaldt!
Nesten litt flaut å si det, men jeg har prøvd det....ikke dildo men en finger. (ikke mot hans vilje!) Det blir vel det samme som om vi hadde samleie vel, så lenge det ikke var mer enn under 1 min. at sæden var i friluft? eller? Om mannen hadde like liten penis som en finger så er han jo istand til å gjøre en dame gravid vel? Vet ikke om det funket, venter på mensen om 12 dager!
Anonym
12:31 20.01.2008
Det skal jo gå det? Spermdonorer (eller noe sånt) gjør jo i fra seg i en kopp..å spermet er jo da i friluft i mer en 1 minutt?!??
Tror det er lettere hvis man "glemmer" å ta en pille :)
Anonym
16:08 26.03.2008
Hehe, jeg måtte le når jeg leste dette, godt det er flere som er like "gale" i hodet som meg. ;) Jeg har også tenkt på om det samme går an.. Jeg prøvde en gang med en liten dråpe på fingeren, men jeg fikk mensen, så det skal nok MYE til tror jeg..
Anonym
21:00 28.03.2008
det er faktisk litt morsomt tema! Jeg har også prøvd dette, men ble ikke gravid. Det hører med å fortelle at jeg prøvde i 3 andre måneder uten å klare det på vanlig måte heller...
Anonym
17:54 23.04.2008
ingen av dere som bruker prev? altså piller eller donge? jeg kan ikke derfor bruker jeg eggløsningstester men neste gang jeg har eggløsning sier jeg testen var negativ så spruter han inni håper de funker....
shit, skal du lure han?????? ai ai ai, dine prioriteringer er litt skrudd syns jeg....... ganske moralskt forkastelig.
Anonym
21:26 28.04.2008
vel hadde du vært sammen med ha i 5 år og alt han gjør er å utsette og utsette hadde du nok vurdert de... de er ikke alle som kan få barn senere i livet av forskjellige årsaker, og han ville ikke skilles så jeg kunne få barn med noen andre, men vist du mener de er bedre å pule noen som vil bare for å få en unge så samme faen....jeg vil ha hannes barn mens jeg ennå kan.....
Jeg kommer sikkert til å få pepper av deg for dette, men må bare si det.
1. Dere er fortsatt veldig unge. Med tanke på det, tror jeg ikke det er noen fare for at du ikke kan bli gravid, dersom du venter et par år til.
2. Hvis dere har benyttet el-tester i 5 år uten å bli gravid, kommer han til å skjønne at han har blitt lurt dersom du blir gravid nå. Det vil sannsynligvis tære på forholdet deres. Han kommer til å føle at du ikke er til å stole på (med tanke på at du lyver for han) og at du ikke respekterer han. Jeg slet selv med et inderlig ønske om å bli gravid, men sambo ville ikke. Men, å lure mannen på den måten er respektløst. Jeg respekterte min sambos ønske om å vente litt, og han respekterte meg såpass at vi kunne starte prøvingen litt før han hadde tenkt.
3. Det du skriver om at han ikke ville skilles slik at du kunne få barn med noen andre osv. gjør at jeg forstår hvorfor han vil vente. Det du skriver gir meg inntrykk at at du kanskje har godt av å vente litt. Du virker litt ung og umoden.
Det var vel ikke dette du ville høre..... Men, det er bedre at dere setter dere ned og snakker sammen enn at du lurer han. Fortell han hvorfor du vil ha barn, hvorfor du ikke vil vente, hvorfor nå er et godt tidspunkt. Det er også positivt om du har tenkt gjennom de utfordringene dere kommer til å møte, og hvordan praktiske problemer kan løses. Dersom han får inntrykk av at dette virkelig er et sterkt og gjennomtenkt ønske fra din side, samtidig som han ser at praktiske problemer lar seg løse, er det lettere for at han kan bli klar litt før. Det må være mye bedre å vite at far ønsker barnet like mye som du gjør. Selvfølgelig er det stor sjanse for at han kommer til å elske barnet når det først kommer selv om du lurer han. Det kan også hende han misliker sterkt at du har gått bak ryggen hans og ikke respekterer han, at han velger å forlate deg i stedet. Hva er viktigst for deg?
Anonym
15:41 29.04.2008
jeg har ikke prøv å bli gravid ennå..... bare vil gjærne bli de... han har utsatt og utsatt og jeg har ventet og ventet har respektert han såpass.. men er lei av la han bestemme alt over meg for de gjør han elsker han selvom men jeg er kanskje dum og lett påvirkelig men men.... får vente en 5 år til for de er de som kommer til å skje.... dette er eneste måten å få rast fra meg vist du forstår....
Du er tydeligvis veeldig ung i hodet ditt... Vil du virkelig ha barn med en som ikke er klar for det? Er vel ingen unnskyldning at d har gått 5 år vel.. Dette blir for dumt.. Stakkars de mannfolk som har sånne egoistiske selvsentrerte damer..
Anonym
19:17 8.06.2008
Skjønner frustrasjonen din angie, men tenk at du ennå er veldig ung.:) Jeg vet det er liten trøst når man ønsker så sårt et barn, men om det går noen år til er det jo ingen krise. prøv heller og gjør ting med samboeren din som gir deg litt mer enn bare den kjedelige hverdagen. Ta han med ut på reise for eksempel. Prøv og nyt den tiden dere har med hverandre, og gjør alt dere ha mulighet til å gjøre nå uten barn. Det kommer nok den rette dagen!! :) Bare vent å se... Lykke til!
Anonym
13:43 9.06.2008
Jeg og typen har og vært sammen i 5år, og jeg VIL så gjerne ha en baby.. Men han vil ikke.. Vi har hus, stabil økonomi.. vi er unge. men Og jeg har ikke utdannelse, men har en god jobb.. (jobbet meg oppover siden jeg var 17)
Alt er ferfekt.. men han vil ikke.. Og jeg kunne aldri ha tvinget han til noe, eller lurt han.. Noe så ego.. Vil du virkelig ha barn med en mann som ikke vil ENDA? Og har du lyst og fortelle barnet ditt at pappa hater mamma for mamma lurte han for og få deg? (satt liiiiitt på spissen)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem