Blir du skuffet og lei deg over ting du vanligvis ville ha taklet greit? Blir du rørt over tilsynelatende høyst hverdagslige ting? Får du opp masse triste tanker om ting som ligger langt tilbake i tid? Fylles øynene av tårer fordi din mor ringer for å høre om du har det greit? Du er ikke alene! I vår nye debatt kan dere diskutere alle de vanskelige humørsvingningene, blåse ut frustrasjoner, søke trøst og støtte, flire av hverandres pussigheter eller rett og slett få bekreftelse på at du ikke er den eneste som er proppfull av uberegnelige hormoner.
Jeg er lei meg og gråter hele tia
16:47 14.01.2008
Jeg er gravid i uke 12 men barn nr to. Jeg og sambo har krangla som fy siste 3-4 månedene. Vi ble enige om å beholde barnet og det er jeg veldig glad for.
Han er mere aggresiv nå, jeg føler at han setter igang krangler bare for å være uenig med meg.
Jeg er sur og grinete, lei meg og gråter hele tia. Kjefter på sambo og 5åringen uten grunn.
Prøver å skjerpe meg men en liten kommenatr fra han så kan jeg bryte sammen helt eller nebbe tilbake.
Er redd for at jeg ikke skal bli glad i barnet hvis de 9 månedene er preget av bare krangling.
Hva gjør vi ? Noen som har noen ips til meg og oss?
Jeg har det akkurat som du har det...
Kjenner meg veldi igjen i det du skriver...
Har du om samboeren din prøvd å satt dere ned og snakket sammen om hvordan dere har det??
Jeg er gravid for første gang, er 19+3. Jeg også bare griner og griner. Det begynner enten med at samboeren min sier noe som jeg synes er sårende eller at jeg er alene og tenker på han og at han bare er glad i meg pga babyen og sånn. Er i mye dårligere humør enn jeg var før når jeg omgås andre folk også, har egentlig ikke så lyst til å omgås noen.
Jeg griner ofte flere ganger om dagen, men skjuler det stort sett for samboeren min for jeg vet at han ikke liker at jeg griner, og han skal alltid vite hva det er og sånn...