GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Pappa debatten

Kjære pratesjuke kvinne. Vi har sagt det før, og vi sier det igjen. LIGG UNNA! Denne siden er viet pappaene, og KUN dem! Her skal fedre i ro og fred få utveksle erfaringer, gi råd, spørre om det finnes andre likesinnede der ute etc. etc. UTEN innblanding fra hormonelle gravide. For meningsvekslinger om og med pappaer og andre menn, henviser vi til debatten:Far svarer mor debatten
For friskere meningsytringer kan du gå hit:Testosteron mot østrogen Andre temaer for pappaer kan du finne her: Pappatips
til dere som ikke får noe sex mens dama er på tjukka
21:39 16.01.2008
det gjør jeg!!hahaha :P
cornflakes
Sv: til dere som ikke får noe sex mens dama er på tjukka
21:40 16.01.2008
;)
katharina88jentebaby08
07:32 21.01.2008
det er da vel ikke noe å klage på? vi er jo del i og skyld i at hun ikke vil eller orker=)
Anonym
10:33 6.02.2008
Hvor gammel er du? 4? At du gidder å bruke tid på å poste et innlegg som dette! Men hvis jeg skal analysere det som ligger bak, når du skrver dette, vil jeg bare si følgende: Motsatt.

Jeg tror du egentlig ikke får deg så mye og ønsker å "skryte" om her. De som har en stor trang til å snakke om at man har det så bra, prøver i de fleste tillfeller å skape en fasade slik at det oppfattes for alle andre at de har det "som plummen i egget".

No offence, men dette var et tafatt innlegg.
Anonym
23:12 16.02.2008
Til 10:33

ØY!
Ikke kom og si at mannen ikke får seg no!
Vi har sex hver dag vi. Så han får seg no i massevis!

Han la bare inn innlegget for humorens skyld da, fordi det var så mange inlegg her om mannfolk som ikke fikk seg no "stakkars".

Jeg er hvertfall 34 uker på vei og klarer fint og ha sex med mannen min fordet!

Herregud.. Sukk..! Folk må lissom ta ting så personlig..
katharina88
00:32 30.03.2008
Må bare få si at jeg synes det er fullstendig fjåsete å poste et slikt innlegg. Noe så sykt patetisk. Er mange som sliter med sex både før og etter en fødsel. Har man ikke noe fornufig å skrive, så la være. Dette er et forum! Slikt kan man heller skrive på en gul lapp hvis man absolutt må skrive så teite ting!
Anonym
22:34 3.04.2008
jeg kniste litt....
Nova77
23:04 29.04.2008
Se på alderen til disse umodne menneskene.....
Anonym
14:08 24.07.2008
Hehehe

Anonym
10:42 7.08.2008
hehe.. du og? bra
thomasjojo
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------