GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Sliten etter fødselen, men ikke deppa

Dette forumet er for dere som har opplevd fødselen som en tøff sak, men som ikke er deprimerte, men kanskje heller har posttraumatisk stresslidelse. Såkalt PTSD. Det er ikke alltid like lett å skille på PTSD og en depresjon, så derfor vil det være glidende overganger her. Så ta for all del vel i mot de som sliter -uansett årsak!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Bekkenbunn og mensmurring
22:49 16.01.2008
Er det flere enn meg som fullstendig mangler bekkenbunnsmuskulatur etter fødsel? Når jeg må på do må jeg skynde meg, ellers begynner det bare å renne (sorry detaljer), jeg har ingen ting å knipe igjen med. Det var da ikke så ille forrige gang, jeg var kanskje ikke helt på gamle høyder da jeg ble gravid, men at det skulle bli så ille... Jaja, det er vel bare å knipe i vei. Synd det er så kjedelig...
I tillegg har jeg mensmurringer på høyre side på kveldene. er det normalt? Måtte ha utskrapning, kan det ha noe med saken å gjøre? Er litt redd for infeksjoner og sånt...Er snart to uker siden fødsel, ellers er alt på stell:)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------