Blir du skuffet og lei deg over ting du vanligvis ville ha taklet greit? Blir du rørt over tilsynelatende høyst hverdagslige ting? Får du opp masse triste tanker om ting som ligger langt tilbake i tid? Fylles øynene av tårer fordi din mor ringer for å høre om du har det greit? Du er ikke alene! I vår nye debatt kan dere diskutere alle de vanskelige humørsvingningene, blåse ut frustrasjoner, søke trøst og støtte, flire av hverandres pussigheter eller rett og slett få bekreftelse på at du ikke er den eneste som er proppfull av uberegnelige hormoner.
Filmen "Dagboken" (The Notebook)
15:19 17.01.2008
Utroooolig koselig og rørende film - jeg hulket og hikstet som jeg ikke har gjort siden mitt forrige samlivsbrudd. Trodde aldri jeg kunne gråte så mye bare over en film!
Så om det er noen som vil se en skikkelig romantisk og rørende film og føler for å gråte litt - lei filmen, sett deg tilbake og nyt! :)
så sant så sant!! og den blir bare verre andre og tredje gangen du ser den, for da vet du alt det triste som snart skal til å skje :/ men det er en nydelig film da :)