GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Gravid og arbeidsledig

Får jeg 100% av mine dagpenger når jeg går ut i permisjon?
01:02 19.01.2008
4 mnd gravid, og får dagpenger. Hvis jeg ikke er jobb før fødselen, vil jeg da få samme beløp pr mnd i foreldrepenger under persmisjon og 100% varianten? Eller hva får jeg? Har ved fødsel hatt dagpenger i nesten 10 mnd.
Anonym
Sv: Får jeg 100% av mine dagpenger når jeg går ut i permisjon?
01:10 19.01.2008
Eller får jeg 65% av det konkrete beløpet jeg nå får pr mnd?

Er litt forvirret på dette jeg,,,
Anonym
21:13 23.01.2008
Ja, du vil få det samme som du får nå i dagpenger. Og hvis du blir sykemeldt i perioden før permisjonen starter, har du krav på samme månedsbeløp, både som sykepenger under svangerskap, og som foreldrepenger under permisjonen, hvis du tar 100% varianten.
jallaba
23:28 23.01.2008
Takk for svar, god nyhet....! Har trodd jeg fikk mindre jeg da, men den gang ei. Glad nå!
Anonym
23:20 28.03.2008
samme som meg det, har kun gått på dagpenger i 4 uker, men har 100 uker igjen av vedtaket og vurderer å gå hjemme ved en evnt. ny graviditet siden vi har en liten fra før også. Får over 14.000 utbetalt pr. mnd på dagpenger så vi klarer oss greit på det.. :) litt sleipt, men man må jo utnytte systemet litt når man først har mulighet til det.
Hvis du velger 100% lønn får du nøyaktig det samme som idag. det står på nav.no og de sier det til deg hvis du ringer dem :)
Lykke til!!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------