Bli med i debatten - utveksle synspunkter og erfaringer!
Dusjen - et vanvittig godt hjelpemiddel :)
18:36 20.01.2008
Åhh - at jeg ikke har gjort den oppdagelsen før...! Legger meg ned i badekaret. Setter toppa i. Skrur på dusjen. Retter strålen rett mot klitoris. Er bare så sinnsykt deilig at jeg ikke skulle tro det går an... Den masserer jo bare på en sånn måte at pusten blir hurtigere etter veeldig kort tid... Kjenner nesten det blir vått bare jeg tenker på det... Så går det en liten stund, og så kommer jeg... Helt for meg selv... Et veldig greit hjelpemiddel ettersom mann min er på jobb på dagtid, vi har en aktiv toåring fra før, og jeg er veldig trøtt på kvelden... Klart - ingenting kan erstatte min kjære og en deilig hyrdestund med han. Men - "man tager vad man haver"... Mmmmm...
Noen andre som har andre deilige tips? Eller noen historier "fra virkeligheten" om deg og din kjære som du vil dele med andre?
Anonym
Sv: Dusjen - et vanvittig godt hjelpemiddel :)
12:02 5.05.2008
Jeg bruker også dusjhodet innimellom. Det er godt! Noen ganger holder jeg strålen direkte på klitoris, andre ganger står jeg i doggy å rir dusjhodet..mmm! Anbefales til dere som ikke har prøvd det!!
Anonym
Sv: Dusjen - et vanvittig godt hjelpemiddel :)
13:24 10.05.2008
Hvordan får du til å ri dusjhodet? Trenger en litt tydeligere forklaring, hørtes deilig ut ;)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem