GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kosthold og trening

Hva i all verden skal vi spise? Et sunt og vanlig kosthold er som regel godt nok, men hva er egentlig det? Her kan dere diskutere kosthold og graviditet. Hvis du har en god oppskrift, så er det fint om du også legger den i kokeboka vår.Her kan dere også diskutere oppturer og nedturer på vekten, hvor mye dere trener og hva dere selv synes er sundt og bra. Dere kan gi hverandre gode tips, men som alltid ellers: Det er ikke nødvendig å kritisere andre for hva de gjør. Man skal aldri slanke seg når man er gravid, men det går an å spise sundt slik at man unngår å gå opp mer enn 20 kilo, som faktisk er innenfor normalen i et svangerskap.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Spirulina og Chlorella
18:50 21.01.2008
Er det noen her inne som har erfaring med algene Spirulina og Chlorella?
PING0
Sv: Spirulina og Chlorella
21:24 11.02.2008
Har ikke prøvd dem selv, men solgte mye av Spirulina da jeg jobbet i en helsekostbutikk..Chlorella er forsovet ganske så dyrt, men av de som kjøpte det, var det ihvertfall positiv respons å hente..tenker du i forhold til amming og miljøgifter?
kjege -mamma 26.12.07-
21:47 4.05.2008
har masse erfaring med disse fantasiske algene. chlorella er en fantastisk avgifter og spirulina inneholder alt man trenger av mineraler,enzymer, aminosyrer osv. men jeg ville ikke tatt dette mens jeg var gravid. muligens litt spirulina,men ikke store doser.. =)
freefly
21:59 14.05.2008
Takk for opplysningene. Jeg begynte med dette selv, men syntes det var veldig dyrt i Norge. Derfor tok jeg skjeen i egen hånd og begynte å importere dette selv. Tilogmed økologisk godkjent. Så nå selger jeg økologiske alger til en uslåelig pris. Velger å ikke skrive mer om den saken da jeg ikke vil drive reklame.
PING0
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------