Ads
Søk i:
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

I møte med Helsevesenet

Her kan du komme med hjertesukk over håpløs, eller skryte av god, behandling hos helsepersonell. Det er ikke lov å bruke navn, verken på seg selv, helsepersoner eller aktuelle behandlingssteder. Det strider mot personvern loven. Har du noe du vil ha formidlet videre til de styrende helsemakter, så skriv inn her, så skal vi formidle det videre.
Vaksine til babyen
14:50 22.01.2008
Kan jeg nekte at babyen min får vaksiner i de første mnd etter fødselen
da jeg har hørt at det kan være en liten sjangse for hjerneskade
Anonym
Sv: Vaksine til babyen
14:57 22.01.2008
Vaksinasjonsprogrammet er frivillig så ja du kan si du ikke vil ha vaksine.. Men foreslår at du setter deg litt mer inn i hva vaksinenen er og evt bivirkninger før du tar avgjørelsen!!!!!!!!!! Det er en grunn til at vi har et vaksinasjonsprogram og det er jo for å forhindre at små barn blir syke! Det er riktignok litt uenighet ang innholdet i vaksinene og om det er bra eller ikke.. Snakk med helsesøsteren/legen din før du tar noen avgjørelse..
Pearl 32 + junigutt!!
15:06 22.01.2008
Ja jeg skal forhøre meg litt først, jeg vil jo barnet det beste:-)
Kjenner en dame som mener at hennes sønn ble autist etter at han hadde fått vaksine c....
Hun var helt sikker på at han var normal fram til vaksinedagen....
Anonym
19:50 11.07.2008
Dette er et gammelt innlegg, men svarer for det.

Du kan dele opp vaksinene.Det tipset fikk j her forleden.Da blir ikke vaksinene så sterke og kraftige.De blander og mikser flere av de i en sprøyte.

Grunnen til at man ikke får dette tilbudet er at det er dyrere for helsevesenet å dele opp vaksinene. Men dette kan du kreve.

Lykke til!
Rose38
01:00 6.08.2008
...dessuten er vaksiner fulle av aluminium, kvikksølv, formalin og mye annet stæsj.....og som om det ikke var nok er rødehunde-delen av mmr dyrket på cellelinjer fra abortert menneskefoster....
alice goes nuts in wonderland
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------