GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Desember 2007 Klubben

Her kan du som har termin i desmber utveksle erfaringer og stille spørsmål til dem som har termin i den samme måneden som deg. Denne klubben vil bli flyttet over til DinBaby om ni måneder, slik at dere da kan fortsette med den samme gjengen og prate videre om dere har lyst.
DESEMBERKLUBBEN FRA EGON
23:23 22.01.2008
Hei alle sammen!

Jeg håper alle har det bra og koser seg med sine små nurk. Jeg har veldig lyst på et nytt treff og satser på at flere er klare for det nå. For å få litt forandring foreslår jeg at vi tar treffet på Santinos ved Youngstorget. Der er det god plass til barnevogner og de er veldig hyggelige der. Jeg kan bestille bord, men for å få en idé om til hvor mange er det fint om dere melder dere. Både nye og gamle kjente er selvfølgelig velkomne!

Tid: tirsdag 29. januar kl 12.00
Sted: Santinos (den ved Youngstorget)
Adresse: Hammersborggt 2, men inngangen er i Calmeyers gate

Da sees vi!
CarlaB
Sv: DESEMBERKLUBBEN FRA EGON
09:39 23.01.2008
Hei..

Vi kunne godt tenke oss å komme, blir spennende å treffe alle de nye verdensborgerne:)

Engle barn
10:52 23.01.2008
Hei, og takk for sist! Bra iniativ! Kjempefint med et sted med god plass for vognene og smånurkene våre. Vi kommer selvfølgelig. Ja, det blir gøy å hilse på småbabyene.

HerligHeten
18:12 23.01.2008
Kommer vi også:)

Kanskje legge denne ut på DiB også? Småtroll og på desemberklubben? Bare tilfeldig at jeg stakk innom her i dag, tror de fleste har flyttet over nå.
Athravil
13:59 24.01.2008
Takket være Athravil at jeg viste om denne tråden, er innom bare et par gangerå ser her...

Men vi kommer:o)
Reflex gutt 02 og gutt 07
10:08 26.01.2008
Hei

Det er fint noen titter innom her på disse sidene, men jeg kan legge ut forslaget på de andre sidene også. Det skal bli gøy å se de små!

Klem,
CarlaB
23:18 26.01.2008
Jeg skal treffe barselgruppa mi på tirsdag så da passer det dårlig, men kanskje jeg blir med neste gang. Kos dere!
lotta80
13:42 28.01.2008
Det var synd det ikke passet, men jeg håper du får til å bli med neste gang! Kos deg du også:)
CarlaB
15:24 28.01.2008
Hei! Jeg tar med oscar og mamman hans. Oscar er kompis med Julius:) Vi gleder oss!! Klem
HerligHeten
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------