Her kan dere som har habituelle aborter, dvs aborterer mer enn 3 ganger uten at det er provoserte aborter dele erfaringer, gleder og sorger.
Tvi, tvi!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hvor lang tok det for dere å få tilbake TR etter MA/SA????
17:30 23.01.2008
Begynner å bli så frustrert og utålmodig her. Synes ting tar sånn tid. Er snart 6 uker siden utskraping etter MA og fortsatt positiv gravid-test (svak) og heller ingen tegn til mens. Hvorfor tar ting sånn tid da????
Sv: Hvor lang tok det for dere å få tilbake TR etter MA/SA????
21:10 23.01.2008
Hei,
Etter mine to tidlige SA kom mensen fort tilbake - etter 4 uker. Etter MA'en (og utskrapning) tok det omlag 9 uker. (Da kom den til gjengjeld igjen som en foss..:-)) Jeg hadde også svak positiv gravidtest etter 6 uker eter MA. Legen som fulgte meg opp sa at 9 uker var litt lenge, men ikke veldig unormalt. Dersom det tok 3 mnd var det mulig å få medikamentell hjelp for å sette igang syklusen igjen. Men, det beste var at kroppen fikk ordne opp på egen hånd, og derfor ville hun ikke sette den igang før.
Sv: Hvor lang tok det for dere å få tilbake TR etter MA/SA????
09:41 13.02.2008
8 1/2 uke siden utskraping og FORTSATT ingen tegn til TR - Har fått legetime torsdag for å ta en heltest... skikkelig frustrerende. Har jo kastet bort flere mnd på dette nå jooo... Hilsen LEI!!!!!!!!